کد خبر : 1758748 | 09 خرداد 1400 ساعت 18:44 | 42.2K بازدید | 2 دیدگاه

گلر ماشین با پیراهن غیرعادی (عکس)

دروازه بان تیم ماشین سازی در دربی آذربایجان با لباسی متفاوت از سایر بازیکنان در زمین بازی حضور یافت.

به گزارش "ورزش سه،" تیم ماشین سازی تبریز روز گذشته اولین بازی خود را با مالکیت جدید انجام داد و با دو گل مغلوب همشهری خود تراکتور شد.

یکی از نکات عجیب این دیدار، تفاوت لباس دروازه بان تیم ماشین سازی با سایر بازیکنان این تیم بود. محمد امین رضایی در این دیدار با لباس های برند پوما درون دروازه تیمش ایستاد در حالی که اسپانسر لباس های این تیم یک شرکت ایرانی است.

 

 

1607138

 

بعد از تغییر مالکیت باشگاه ماشین سازی، اسپانسر این باشگاه نیز تغییر کرد و سبزپوشان در حالی مقابل تراکتور صف آرایی کردند که روی لباس هایشان تبلیغات جدیدی دیده می شد. با توجه به اینکه لباس هایی بدون تبلیغات از مجموعه قبلی به مجموعه جدید اهدا شده بود، ماشین سازان مشکلی از این بابت نداشتند اما لباسی که دروازه بان آنها به تن کرد، نشان می دهد که آنها هنوز نتوانسته اند به طور کامل با مقوله تیم داری در لیگ برتر خود را وفق بدهند.

با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که لباس هایی که رضایی در بازی با تراکتور به تن کرد، لباس هایی بود که بعد از حضور علیرضا اکبرپور برای تمرینات تیم تهیه شده بود اما در اقدامی عجیب این دروازه بان در دربی تبریز با این لباس ها در زمین بازی حاضر شد.

دیدگاه‌ها