کد خبر : 1758803 | 09 خرداد 1400 ساعت 21:40 | 31.4K بازدید | 1 دیدگاه

تیاگو سیلوا - چلسی؛ این داستان ادامه دارد

به نظر می‌رسد باید تمدید قرارداد یک ساله تیاگو سیلوا با چلسی را قطعی تلقی کرد.

تیاگو سیلوا - چلسی؛ این داستان ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که تیاگو سیلوا بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران فوق‌العاده در پاری سن ژرمن و تبدیل شدن به اسطوره این باشگاه، از این تیم جدا شد؛ در واقع به نظر می رسید که سیلوا خواهان ماندن در تیم فرانسوی است اما PSG تمایلی به این موضوع نشان نداد تا جدایی مدافع برزیلی قطعی شود.

 

بعد از قطعی شدن جدایی تیاگو سیلوا از پاری سن ژرمن شایعات زیادی در رابطه با آینده او مطرح شد اما نهایتاً این بازیکن با قراردادی یک ساله به چلسی پیوست تا چالش جدید خود را در لیگ برتر انگلیس تجربه کند.

 

 

1606994

 

 

هفته های آغازین حضور تیاگو سیلوا در چلسی بسیار ناامید کننده سپری شد و او حتی چند اشتباه تأثیرگذار هم در ترکیب این تیم انجام داد اما رفته رفته و البته بعد از روی کار آمدن توماس توخل شرایط برای این مدافع برزیلی نیز تغییر کرد و او دیشب کار نیمه تمام در پاری سن ژرمن یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا را به همراه توماس توخل و این بار در چلسی تکمیل کرد.

 

اما طی هفته های گذشته شایعات زیادی در رابطه با احتمال ماندگار شدن تیاگو سیلوا در چلسی مطرح شده بود و حالا فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای، مدعی شده که تمام توافقات لازم برای تمدید قرارداد یک ساله مدافع برزیلی صورت گرفته و احتمالاً طی روزهای آینده باشگاه چلسی ماندگار شدن او را رسما اعلام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها