کد خبر : 1758864 | 10 خرداد 1400 ساعت 10:54 | 14.4K بازدید | 7 دیدگاه

خداحافظی با سرمربی؛

لوکاکو: ممنون کونته، من به تو خیلی مدیونم!

پس از اعلام جدایی آنتونیو کونته از اینتر، روملو لوکاکو، مهاجم نراتزوری، پیام خداحافظی صمیمانه ای را خطاب به سرمربی سابق خود منتشر کرد.

لوکاکو: ممنون کونته، من به تو خیلی مدیونم!

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو با ترغیب تشویق آنتونیو کونته تصمیم گرفت تا به سری آ بپیوندد و متعاقبا دو فصل از بهترین فصل های زندگی اش را در ایتالیا پشت سر گذاشت؛ به فینال لیگ اروپا رسید و در سری آ قهرمان شد.

آنتونیو کونته با توافق مدیران اینتر قرارداد خود با این باشگاه را فسخ کرد و لوکاکو نیز در اینستاگرام خود پیامی صمیمانه خطاب به سرمربی منتشر کرده و ضمن وداع با اوف از زحماتش تشکر کرده است.

 

1607279

 

لوکاکو نوشت: "ما در سال 2014 برای نخستین بار با یکدیگر صحبت کردیم و از آن زمان به بعد پیوندی بین ما شکل گرفت. خیلی موقعیت ها پیش آمد که ما می توانستیم با هم کار کنیم اما فقط خدا می داند که چرا زودتر این اتفاق نیافتاد.

تو در زمان مناسبی به زندگی من آمدی و اساسا من را به عنوان یک بازیکن تغییر دادی و من را از نظر ذهنی تبدیل به آدم قدرتمندتری کردی و مهمتر اینکه ما با هم پیروز شدیم!

پیروزی تنها چیزی است که برای من و تو اهمیت دارد و من خوشحالم که تو را به عنوان سرمربی خودم داشتم. من اصول و قواعد تو را در بقیه دوران بازی ام نیز رعایت خواهم کرد (آمادگی جسمانی، ذهنی و انگیزه برد...). بازی کردن برای تو مایه افتخار و خشنودی من بود.

ممنون به خاطر هر چه که انجام دادی. من بسیار زیاد به تو مدیونم..."

دیدگاه‌ها