کد خبر : 1758924 | 10 خرداد 1400 ساعت 15:45 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

گفتند اخباری مشکی پوشیده، لباست را عوض کن

ماجرای رونمایی از پیراهن پوما در دربی تبریز

دروازه بان ماشین سازی درمورد پیراهنی که مجبور شده در دربی تبریز بر تن کند توضیحاتی می دهد.

ماجرای رونمایی از پیراهن پوما در دربی تبریز

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی که در قعر  جدول قرار دارد دربی تبریز را به تراکتور واگذار کرد تا اینگونه هرگز امیدی به بقا در لیگ نداشته باشد محمد امین رضایی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: من کاری به افتادن یا نیفتادن تیم‌مان ندارم ولی بازی خوبی انجام ندادیم. در سه بازی اخیر خیلی خوب بودیم ولی در این دیدار واقعا خوب نبودیم و علتش را نمی دانم. بر خلاف اینکه ما تمرینات و روند خوبی داشتیم واصلا روز خوبمان نبود من به شخصه خودم تلاشم را کردم ولی روز ما نبود. فشار های روحی روانی آنقدر روی ما زیاد است که روان ما آسوده نیست و برای همین این اتفاقات پیش آمد.


این بازیکن در خصوص اخراج بازیکنشان محمد امین اسدی گفت: بعضی مواقع روی بی‌تجربگی بازیکن در شرایطی خاص این مسائل اتفاق می‌افتد ولی اشکالی ندارد. انشاءالله که محمد امین با قدرت برمیگردد. از نظر من اگر امین  قدر خودش را بداند یکی از بهترین فورواردهای ایران خواهد شد.

 

او در مورد اینکه چرا لباس تمرینش که برای برند پوما بود و با برند بقیه بازیکنان فرق داشت را بر تن کرد ادامه داد: لباس اصلی ما مشکی بود ولی قبل از بازی گفتند گلر تراکتور مشکی می پوشد درحالی که ما فکر می کردیم سبز می پوشد و خیلی ناگهانی ناظر بازی این قضیه را گفت و همه چیز عجله ای شد و به دردسر افتادیم و برای همین من لباس تمرین را بر تن کردم. لحظه آخر این اتفاق افتاد و اگر زودتر می گفتند من هم لباس برند مجید را بر تن می کردم.
دروازه‌بان ماشین سازی در مورد اینکه مالک باشگاه تغییر کرده عنوان کرد: هفته پیش بود که به ما خبر دادند مالک باشگاه عوض شده و درصد ناچیزی برای ما ریختند. به ما قول های بسیار خوبی دادند انشالله همه چیز خوب پیش برود و به اهداف مادی مان برسیم. تقریبا هیچ چیزی تا به اینجای فصل دریافت نکرده ایم و امیدوارم به حرفهایی که مالک جدید زده عمل شود. انشاالله مالک جدید موفق باشد و از آقای زنوزی هم که تا به اینجای کار زحمت کشید و سختی‌های زیادی را تحمل کرد تشکر نی کنم.کار در بخش خصوصی و در این شرایط اقتصادی تیم‌ها را تحویل می‌گیرند سخت است.

دیدگاه‌ها