کد خبر : 1758935 | 10 خرداد 1400 ساعت 16:39 | 40.1K بازدید | 3 دیدگاه

دیوید آلابا:

مارسلو انتقالم به رئال را تبریک گفت

ستاره سابق بایرن و حال حاضر رئال مادرید این روزها در حال یادگیری زبان اسپانیایی است و گفت که برخی بازیکنان رئال به وی تبریک گفته اند.

مارسلو انتقالم به رئال را تبریک گفت

به گزارش "ورزش سه"، مدافع چپ اتریشی بایرن به دوران حضور 10 ساله خود در این باشگاه پایان داد و چند ماه پیش در نشستی خبری گفت که دیگر برای بایرن بازی نخواهد کرد.

مطابق گمانه زنی ها چند روز پیش انتقال آلابا به رئال مادرید تایید شد و او رسما با قراردادی 5 ساله به باشگاه مادریدی پیوست. آلابا در نخستین مصاحبه خود گفت که رئال در صدر باشگاه هایی قرار داشت که او پس از جدایی از بایرن مدنظر قرار داده بود و اینکه همیشه رویایش بازی برای این باشگاه بود.

 

 

1607371

 

 

آلابا یک بازیکن چند پسته است. او می تواند مدافع میانی باشد یا در سمت چپ خط دفاع بازی کند. آلابا در پست هافبک دفاعی نیز توانایی های خود را نشان داده است و بدون شک مهره ای مفید برای کهکشانی ها خواهد بود.

 

 

1606361

 

 

آلابا امروز در مصاحبه ای دیگر به انتقالش واکنش نشان داد و گفت:« بازی در رئال برایم چالشی بسیار مهم و بزرگ است. پیشنهادات دیگری هم داشتم ولی اولویتم رئال بود. این روزها در حال یادگیری زبان اسپانیایی هستم و به تدریج شرایط زبانم بهتر می شود. البته هنوز در جمله بندی مشکلاتی دارم و نیاز به زمان خواهم داشت. اسپانیایی یک زبان جدید برایم است و طبعا با فرهنگی متفاوت روبرو می شوم.»

 

آلابا ادامه داد:« با برخی بازیکنان رئال حرف زده ام. برای مثال مارسلو به من تبریک گفت. از زمان رویارویی های بایرن و رئال در لیگ قهرمانان یکدیگر را می شناسیم. خوشبینم که در رئال روزهای بسیار خوبی داشته باشم.»

 

 

دیدگاه‌ها