کد خبر : 1758962 | 10 خرداد 1400 ساعت 18:01 | 51.7K بازدید | 5 دیدگاه

لطف جالب منچسترسیتی در حق بارسلونا

منچسترسیتی به بارسلونا اجازه داده که دو خرید جدید خود یعنی اریک گارسیا و سرخیو آگوئرو از این تیم را زودتر از 30 ژوئن معرفی کنند.

لطف جالب منچسترسیتی در حق بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد دارد طی ساعات آینده از دو خرید جدید خود رونمایی کند. اولین آنها سرخیو آگوئرو خواهد بود. این باشگاه تمام مقدمات حضور ستاره آرژانتینی در نوکمپ را فراهم و حتی گفته می‌شود او در تست های پزشکی بلوگرانا نیز شرکت کرده و تنها اعلام رسمی این انتقال باقی مانده است.

 

 

1607349

 

 

از طرف دیگر بعد از مدت ها انتظار بالاخره انتقالی که هواداران بارسلونا ماه ها منتظر آن بودند نیز نهایی خواهد شد و اریک گارسیا هم مانند سرخیو آگوئرو با قراردادی به شکل آزاد راهی تیم کاتالانی خواهد شد و فصل آینده در جمع آبی اناری ها توپ می‌زند.

 

اما این دو ستاره یعنی سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا تا تاریخ 30 ژوئن تحت قرارداد منچسترسیتی هستند و بر اساس قوانین بارسلونا اجازه ندارد تا زودتر از آن زمان این دو بازیکن را معرفی کند. اما حالا مارکا گزارش داده که باشگاه انگلیسی تصمیم گرفته لطف جالبی در حق بارسا انجام دهد و به این باشگاه اجازه بدهد که زودتر از 30 ژوئن آگوئرو و گارسیا را معرفی کند.

 

 

1595154

 

 

دیدگاه‌ها