کد خبر : 1759060 | 11 خرداد 1400 ساعت 01:26 | 13.7K بازدید | 2 دیدگاه

چند بازیکن در حالت آماده‌باش هستند؛

اسکوچیچ: قول می‌دهم بهترین عملکرد را می‌بینید

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد با تمام توان در مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی به میدان می‌روند.

اسکوچیچ: قول می‌دهم بهترین عملکرد را می‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ در گفت‌وگوی تصویری با برنامه فوتبال برتر شبکه سه اظهار کرد: روزهای خوبی را گذراندیم؛ ایده‌ها و سیستم‌های جدیدی را با بازیکنان امتحان کردیم و خبر خوب این بود که مصدومیتی در بین بازیکنان نداشتیم و خودمان را برای بازی‌های حساس آماده می‌کنیم.

او در خصوص شرایط محل تمرین بازیکنان در کیش عنوان کرد: برای این زمین(چمن استادیوم المپیک کیش) واقعا تلاش قابل ستایشی انجام داده بودند. پروژکتور و نور استادیوم هم هیچ مشکلی نداشت و زحمات آنها قابل قدردانی است که باید تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره اینکه تمام ۲۷ نفر را به بحرین برده‌اند، عنوان کرد: مشکلی از بابت اینکه بازیکنان را بیشتر از تعداد لیست ۲۳ نفره برده‌ایم، نداریم چون اوضاع غیرقابل پیش‌بینی است. بحث کرونا و مصدومیت‌ها وجود دارد؛ همچنین خیلی از مشکلات غیر مترقبه دیگر ممکن است به‌وجود بیاید که به همین دلیل چند بازیکن بیشتر می‌بریم و بر اساس اتفاقاتی که می‌افتد، لیست انتخاب می‌کنیم.

اسکوچیچ یادآور شد: فکر نمی‌کنم بازیکن جدیدی را به لیست خودمان اضافه کنیم. ضمن اینکه ویزای چند بازیکن را آماده کرده‌ایم تا در صورت نیاز و بروز مشکل به بحرین بیاوریم و به لیست تیم ملی اضافه کنیم، اما به‌نظرم لیست ما آنقدر خوب هست که بتوانیم نتیجه دلخواه را بگیریم.

او پیرامون حضور دو روزه اخباری در تبریز و بازی مقابل ماشین‌سازی اذعان کرد: عده‌ای هستند که می‌خواهند این موضوع را خیلی بزرگ و بغرنج عنوان کنند، اما موضوعی که وجود دارد، این است که آن دو روز فیفادی نبود؛ مثل سامان قدوس که در انگلیس بازی داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص عدم انجام دیدار تدارکاتی گفت: ما برخلاف سایر رقبای خودمان در مرحله گروهی که سه مسابقه دارند، باید ۴ بازی انجام دهیم. منطقی نبود که بخواهیم در این آب و هوا یک بازی اضافه دیگر انجام دهیم چون موجب خستگی تجمعی بازیکنان می‌شد. عدم انجام دیدار تدارکاتی طبیعی هم بود و فدراسیون فوتبال مقصر آن نیست. یک بازی بیشتر نسبت به همگروهی‌های خودمان داریم و نیاز نبود تا مسابقه دیگری تدارک ببینیم.

اسکوچیچ اضافه کرد: ما هر کاری از دستمان برمی‌آمد، انجام دادیم و همچنان تمام تلاش خودمان را به کار می‌بندیم. باید تمرکزمان را روی کارمان بگذاریم و حفظ کنیم و می‌دانیم که انسان‌های زیادی از ما حمایت می‌کنند و پشتیبانی از تیم ملی خودشان دارند. ما هم می‌خواهیم با انرژی و امید کامل برگردیم.

او در پایان تاکید کرد: ما تیم خیلی خوبی داریم و به همه قول می‌دهم که بازی‌های خیلی خوبی انجام دهیم. متاسفانه شرایط طوری است که نمی‌توانیم در ورزشگاه کنار هم باشیم ولی مطمئن هستم تمام شما(مردم ایران) از تلویزیون خانه خود از ما حمایت و پشتیبانی می‌کنید. وعده می‌دهم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها