کد خبر : 1759091 | 11 خرداد 1400 ساعت 10:30 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار – ملوان؛ امیدی که هنوز زنده هست

در یکی از بازی های حساس هفته ی بیست و هفتم عصر امروز در استادیوم غدیر تیم هوادار با مربیگری غلامرضا عنایتی میزبان ملوان خواهد بود.

هوادار – ملوان؛ امیدی که هنوز زنده هست 

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی فکر می کرد بعد از مشکلاتی که در مسیر حمایت از شاگردان غلامرضا عنایتی ایجاد شد و هم چنین فروش بازیکنان شاخص این تیم از جمله حمید کاظمی که در لحظه ی خروج از لیست تیم آقای گل بازی ها بود هوادار بتواند در جمع مدعیان قهرمانی بازی ها باقی بماند اما امروز هوادار تیم دوم بازی هاست و با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین و حتی ممکن است در صورت پیروزی در بازی عصر امروز صدرنشینی در لیگ یک را تجربه کند به این خاطر که تیم بادران در ساوه و در برابر خوشه طلایی بازی سختی را پیش رو دارد. 

 

و اما ملوان که 36 امتیازی و تیم دهم جدول بشمار می رود دست کم به روی کاغذ هنوز شانس های صعود به عنوان تیم دوم را از دست نداده است. جبران اختلاف 7 امتیازی با تیم دوم در فاصله 8 هفته مانده به پایان بازی ها امکان پذیر است به این شرط که شاگردان مازیار زارع از این پس هم در بازی های خانگی و هم در بازی های خارج از خانه حداکثر امتیازات را به دست بیاورند. ملوان که در بازی قبلی موفق به شکست فجر سپاسی شده بود در صورت شکست دادن هوادار یک گام دیگر به سمت تیم های بالانشین نزدیک می شود. حضور در نیمه های بالای جدول و دور شدن از استرس سقوط که در فصول گذشته همیشه به همراه ملوان بود برداشتن گام روبه جلو است هر چند برای ملوانی ها و انزلی چی ها بهترین اتفاق بازگشت به لیگ برتر است. آنها در فصل پیش رو هنوز امید خود را از دست نداده اند هر چند اگر به دلیل کثرت مدعیان و امتیازات از دست رفته این امر محقق نشود فوتبال ادامه خواهد داشت و در یک چشم بهم زدن فصل جدید از راه خواهد رسید و ملوان آنوقت فرصت خواهد داشت با استفاده از تجربیات فصل جاری برای بازگشت به لیگ برتر برنامه ریزی بهتری داشته باشد. آنهم با مازیار زارع جوان که نشان داد مربی ماجراجویی است. شکست تیم هایی چون فجر سپاسی که جز تیم های مدعی لیگ یک به حساب می آید و هم چنین نساجی در جام حذفی نشان داد مازیار زارع و ملوان با کمی چاره اندیشی و دور اندیشی بهتر می توانند برای رسیدن به خواسته های بزرگ برنامه ریزی کنند.

دیدگاه‌ها