کد خبر : 1759103 | 11 خرداد 1400 ساعت 11:07 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون فوتبال شیلی تایید کرد؛

بستری شدن ویدال به دلیل ابتلا به کرونا

مقامات شیلیایی تایید کردند که آرتورو ویدال، ستاره اینتر میلان و تیم ملی شیلی، با مثبت شدن تست کرونایش در بیمارستان بستری شده است.

بستری شدن ویدال به دلیل ابتلا به کرونا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی شیلی اعلام کرد که آرتورو ویدال پس از مثبت شدن تست کرونایش در سانتیاگو در بیمارستان بستری شده است. ابتلای ویدال به کرونا به این معنا است که این بازیکن 34 ساله دیدار روز پنجشنبه تیمش در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر آرژانتین را از دست خواهد داد.

در بیاینه تیم ملی فوتبال شیلی آمده است: "کادر پزشکی تیم ملی شیلی، با درخواست آرتورو ویدال، اعلام می کند که ابتلای او به کووید تشخیص داده شده است."

 

1607625

 

همچنین گفته شده که هیچ بازیکن دیگری در اردوی تیم ملی شیلی به کرونا مبتلا نشده است.

ویدال که روز جمعه واکسن کرونا دریافت کرده بود، در ابتدا به دلیل ورم شدید لوزه در بیمارستان بستری شد، اما روز دوشنبه آزمایش کرونای او نیز مثبت شد.

ستاره سابق بارسلونا، بایرن مونیخ و یوونتوس علاوه بر غیبت برابر آرژانتین، مطمئناً هفته آینده در سانتیاگو در دیدار مقدماتی جام جهانی 2022 برابر بولیوی نیز غایب خواهد بود.

آمار ابتلا به کرونا در کشور شیلی همچنان روزانه بیش از 6000 نفر باقی مانده است و سیتسم درمان و پزشکی این کشور به شدت تحت فشار  کنترل شیوع بیماری است.

 

1607623

 

این ویروس باعث مرگ بیش از 29000 نفر از مجموع 1.3 میلیون مورد مبتلا در کشور شیلی شده است.

شیلی همچنین قرار است در مسابقات قهرمانی کوپا آمه‌ریکا شرکت کند که از 13 ژوئن در برزیل آغاز می شوند.

روز گذشته اعلام شد که محل برگزاری مسابقات 10 تیمی کوپا آمه‌ریکا پس از لغو میزبانی آرژانتین به برزیل انتقال یافته است.

دیدگاه‌ها