کد خبر : 1759127 | 11 خرداد 1400 ساعت 13:08 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه نقل و انتقالاتی النصر مشخص شد

روزنامه الریاضیة عربستان نوشت که باشگاه النصر به دنبال تمدید قرارداد امرابط و جذب دو بازیکن خارجی دیگر است.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم فوتبال النصر به صورت رسمی از جدایی 5 بازیکن خود خبر داد. مایکون پریرا، بردلی جونز، یحیی الشهری، عبدالعزیز الدوسری و رائد الغامدی بازیکنانی هستند که به صورت رسمی از این تیم جدا شدند.


روزنامه الریاضیة به نقل از منابع آگاه خود در باشگاه النصر نوشته است که پس از جدایی بازیکنان یاد شده، مانو منزس سرمربی برزیلی این تیم اعلام کرده است چنانچه یک بازیکن عربستانی در پست دروازه بان یا هافبک جذب این تیم شوند در آن صورت این مربی به یک بازیکن خارجی در پست مایکون پریرا نیاز خواهد داشت.


الریاضیة همچنین یادآوری کرده که در آن صورت، دومین بازیکن خارجی که جذب باشگاه النصر می شود، در پست خط حمله خواهد بود تا در کنار عبدالرزاق حمدالله به بار تهاجمی این تیم کمک کند.

 

1607686


الریاضیة در پایان یادآوری کرده که باشگاه النصر قصد دارد پیشنهاد تمدید قراردادی 6 ماهه را به نورالدین امرابط بازیکن مراکشی این تیم ارائه دهد که البته این کار منوط به این است که پتی مارتینز هافبک مصدوم النصر در نقل و انتقالات زمستانی قرارداد خود را تمدید کند.


لازم به ذکر است که باشگاه النصر چندی پیش نیز پیشنهاد تمدید 6 ماهه قرارداد امرابط را به او ارائه داده بود که این بازیکن مراکشی با رد آن، تمدید شش ماهه قرارداد را پیشنهادی توهین آمیز و شرم آور خوانده بود. باید دید در نهایت تکلیف امرابط و النصر به کجا خواهد رسید. این تیم حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

دیدگاه‌ها