کد خبر : 1759158 | 11 خرداد 1400 ساعت 15:50 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

دشمنان تیم انگشت‌شمار هستند؛

بشتایم: هواداران تراکتور هوشیار باشند

مربی تراکتور از تماشاگران این تیم می‌خواهد افراد دلسوز برای این تیم را بشناسند و به سوء استفاده‌گران بی‌توجهی کنند.

بشتایم: هواداران تراکتور هوشیار باشند

 

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در شرایطی به استقبال تعطیلات لیگ برتر رفت که موفق شد ماشین‌سازی تبریز را با دو گل شکست دهد و شرایط خوبی پیدا کند. بهزاد بشتایم، مربی- آنالیزور تراکتور با بیان اینکه بازیکنان تلاش زیادی در این دیدار داشتند، عنوان کرد: همه بچه‌ها و مجموعه تیم مصمم شده بودند تا این بازی را ببریم که خوشبختانه با ارائه یک نمایش منطقی و خوب موفق به کسب پیروزی شدیم.

 

او که سابقه حضور در کادر فنی ماشین‌سازی را هم دارد، با ابراز تاسف از شرایط این تیم اظهار کرد: مجموعه ما به سرمربیگری آقای خطیبی، ماشین‌سازی را با خون دل به لیگ برتر آوردیم و در نیم‌فصل اول سال گذشته نیز جزو ۶ تیم بالای جدول بودیم، اما در شرایط فعلی مسؤولان باید همت کنند تا این تیم دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد و از این وضعیت نجات پیدا کند.

این عضو کادر فنی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه قوی‌ترین گروه آنالیز را داریم، گفت: عملکرد ما در بازی‌های دشوار آسیایی مشخص شد و مطمئن باشید در آینده نیز نمایش واقعی تراکتور را خواهید دید. روزهای خوبی در انتظار این تیم است و هواداران و مردم خوب آذربایجان منتظر خوشحال شدن دوباره با نتایج تراکتور در آینده باشند.

 

 بشتایم با بیان اینکه زنوزی و خطیبی دلسوزان فوتبال آذربایجان هستند، ابراز کرد: هواداران تراکتور باید هوشیار باشند و بدانند چه کسانی از ته دل این تیم را دوست دارند و چه کسانی برای آمدن به تراکتور کیسه دوخته‌اند. باید قدردان امسال خطیبی و زنوزی بود چون آنها دلسوز تراکتور هستند و سوابق مدیریتی و فنی‌شان هم مشخص است.

او یادآور شد: ۹ سال قبل خطیبی، تراکتور را از نابودی و شرایطی که به‌خاطر بی‌پولی به وجود آمده بود، نجات داد. در آن زمان، تمام ستاره‌ها تیم را ترک کردند و در شرایطی مشابه الان، برخی رسانه‌های مشخص ما را تحت فشار قرار دادند، اما با وجود مشکلات زیاد و با وجود بازیکنان با غیرت، ایستادگی کردیم و نتایجی گرفتیم که سرانجام آن ساختن یک تیم رویایی برای هواداران بود.

 

مربی- آنالیزور تراکتور تصریح کرد: برخی پیشکسوتان فوتبال آذربایجان که بالای چهار، پنج سال در تراکتور بوده‌اند و زحمات زیادی در این تیم کشیده‌اند که اگر حرفی بزنند، از سر دلسوزی است ولی متاسفانه بعضا شاهد هستیم برخی که فقط یکی، دو فصل در تراکتور بودند و به‌خاطر ۲۰۰ میلیون این تیم را ترک کردند، به‌عنوان پیشکسوت تراکتور با رسانه‌ها حرف می‌زنند و صحبت‌های غیرمنطقی انجام می‌دهند.

بشتایم اضافه کرد: دشمنان تراکتور افراد انگشت‌شماری هستند که وظیفه خراب کردن ذهن هوادار نسبت به مالک و سرمربی را با استفاده از فضای مجازی دارند که البته این افراد برای ما شناخته شده هستند و در زمان مناسب به هواداران معرفی می‌شوند.

 

او تصریح کرد: زلال شدن شرایط گل‌آلود در تراکتور که موجب ناراحتی هواداران شده، نیاز به زمان دارد و مطمئن باشید با گذشت زمان، وضعیت تیم هم بهتر می‌شود؛ همانطور که ۹ سال قبل این اتفاق در تراکتور افتاد و سال قبل هم در آلومینیوم چنین شرایطی رقم خورد.

 

دیدگاه‌ها