کد خبر : 1759182 | 11 خرداد 1400 ساعت 18:23 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای مارکا

لوکاس واسکز در آستانه تمدید قرارداد با رئال

لوکاس واسکز بر سر تمدید قرارداد سه ساله با رئال به توافق رسیده است.

لوکاس واسکز در آستانه تمدید قرارداد با رئال

به گزارش "ورزش سه"، تا به امروز آینده لوکاس واسکز در رئال مادرید نامشخص بود. از قرارداد او کمتر از یک ماه باقیمانده و اخبار خوبی از مذاکرات تمدید او به گوش نمی رسید. ماه گذشته گزارشاتی منتشر شد مبنی بر توافق دو طرف برای تمدید ولی این اتفاق رخ نداد.

لوکاس از سال 2015 برای تیم اول رئال بازی می کند و یکی از مفید ترین بازیکنان رئال در سال های اخیر محسوب می شود. بازیکنی چند پسته که فصل جاری به خوبی جای دنی کارواخال را در دفاع راست پر کرد. او دو ماه پیش به دلیل مصدومیت در ال کلاسیکو فصل را از دست داد و رئال جای خالی او را به خوبی حس کرد.

 

 

1589936

 

 

در حالی که به نظر می رسید لوکاس از رئال رفتنی است، مارکا دقایقی پیش خبر از تمدید قرارداد او تا 2024 داد. طبق این گزارش، لوکاس با سران رئال بر سر تمدید سه ساله به توافق رسیده است. در مذاکرات قبلی دستمزد لوکاس از سوی باشگاه ثابت مانده بود و پیش بینی می شود رقم درخواستی او با موافقت مسئولان باشگاه روبرو شده است.

 

 

1588344

 

 

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، کارلو آنچلوتی تا امشب سرمربی رئال خواهد شد و لوکاس برای اولین بار تجربه کار کردن با این مربی را پیدا خواهد کرد. او تابستان 2015 زمانی به رئال ملحق شد که کارلتو از این باشگاه برکنار شده بود.

 

دیدگاه‌ها