کد خبر : 1759208 | 11 خرداد 1400 ساعت 20:57 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

سنگ‌سفیدی: فینال جام جهانی را می‌خواهیم

ملی‌پوش فوتسال ایران تاکید کرد هدف آنها راهیابی به فینال جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی است.

سنگ‌سفیدی: فینال جام جهانی را می‌خواهیم

محمدرضا سنگ‌سفیدی با بیان اینکه در گروه سختی در جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال قرار گرفتیم، به "ورزش سه" گفت: آرژانتین قهرمان جهان و آمریکای جنوبی و مدعی اول کسب جام خواهد بود و مطمئنا کار راحتی مقابل این تیم نداریم. صربستان تیم کاملا فیزیکی و جنگنده‌ای است که بازیکنان بلند قد و دونده‌ای دارد و می‌تواند کارمان را سخت کند.

 

او درباره کیفیت تیم ملی صربستان ابراز کرد: وقتی این تیم از قاره اروپا بالا آمده و تیم‌های قدرتمندی مثل آذربایجان، اوکراین و کرواسی نتوانستند به جام جهانی برسند، نشان می‌دهد که صربستان تیم خوب و قدرتمندی بوده و سال‌هاست روی این رشته سرمایه‌گذاری کرده است.

 

این ملی‌پوش فوتسال ایران در خصوص تقابل با آمریکا ابراز کرد: شناخت زیادی از آمریکا نداریم چون تا جایی که یادم می‌آید در جام جهانی نبوده‌اند، اما همین که امسال توانسته‌اند در قاره آمریکای شمالی و مرکزی موفق ظاهر شوند، مشخص است که نباید از آنها غافل شویم. تک تک رقبای ما سخت هستند و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

 

سنگ‌سفیدی در خصوص شرایط اردوی تیم ملی ایران ابراز کرد: اردوی اول ما تمام شد و چهار روز کار بدنی سخت انجام دادیم. از فردا تمرینات ما در کیش آغاز می‌شود و بدنسازی دشوار دیگری خواهیم داشت که باید تحمل کنیم چراکه ما می‌خواهیم روی سکوی جهانی برویم. باید تفکر ما حضور در فینال و رتبه اول یا دوم باشد و به جایگاهی غیر از آن فکر نکنیم.

 

او درباره اینکه تیم ملی فوتسال طی سالیان اخیر دیدارهای تدارکاتی کمتری نسبت به رقبای خود داشته و کم‌توجهی زیادی به آنها شده است، عنوان کرد: الان وقت از دست دادن فرصت نیست. تک تک تیم‌های حاضر در جام جهانی و رقبای ما را می‌بینید؛ همه با آماده‌سازی فوق‌العاده به جام جهانی می‌آیند و ما هم نیاز به آماده‌سازی مناسب و بازی‌های تدارکاتی خوب داریم تا در جام جهانی عملکرد موفقی ارائه دهیم.

دیدگاه‌ها