کد خبر : 1759242 | 11 خرداد 1400 ساعت 23:50 | 56.8K بازدید | 2 دیدگاه

آنچلوتی آمد؛ سرخیو راموس ماندنی شد؟

ممکن است با حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید، شاهد تمدید قرارداد سرخیو راموس با این تیم باشیم.

آنچلوتی آمد؛ سرخیو راموس ماندنی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرخیو راموس با باشگاه رئال مادرید و به پایان است و علیرغم شایعات فراوان در یک سال اخیر، هنوز طرفین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند. سرخیو راموس خواهان تمدید به مدت دو فصل و دریافت دستمزد همیشگی خود بوده، اما مدیران رئال مادرید علاقمند به تمدید یک ساله و کاهش 10 درصدی دستمزد این مدافع متعصب و 34 ساله هستند.

 

1607847

 

اما گاتزتا دلااسپورت مدعی شد حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید ممکن است سرخیو راموس را راضی به ماندن در این تیم بکند. در ساعت اخیر شاهد توافق کارلتو با کهکشانی ها بودیم و این سرمربی باتجربه و ایتالیایی به مدت سه فصل روی نیمکت رئال مادرید حضور خواهد یافت.

 

اما ورود کارلو آنچلوتی که رابطه خیلی خوبی با راموس دارد، می تواند سرنوشت کاپیتان رئال مادرید را تغییر دهد. کارلتو در دوران دو ساله حضور خود از سال 2013 تا 2015، با تمام ستاره های بزرگ رئال مادرید از جمله راموس ارتباط خوبی داشت و این دو همیشه به نیکی از یکدیگر یاد کرده اند. به هر حال قرارداد مدافع اسپانیایی رئال مادرید در تاریخ 30 ژوئن رسما به اتمام می رسد و او باید به زودی در مورد آینده خود تصمیم گیری بکند. حالا و با ورود کارلتو به رختکن باشگاه رئال مادرید، شانس ماندن راموس بیشتر از گذشته شده است.

دیدگاه‌ها