کد خبر : 1759274 | 12 خرداد 1400 ساعت 09:50 | 31.2K بازدید | 10 دیدگاه

جنگِ شماره یک در تمرین تیم ملی (عکس)

دروازه بانان تیم ملی یک تمرین پر فشار را پشت سر گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در حالی برای انجام بازی های دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 در منامه حضور یافته که 4 دروازه بان آماده را همراه خود دارد.

 

پست دروازه بان، یکی از پست هایی است که دراگان اسکوچیچ برای انتخاب نفر مورد نظر با گزینه های ایده آل متعددی مواجه است؛ گزینه هایی که هر کدام با درخشش در تیم های باشگاهی خود مدعی پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی هستند.

 

علیرضا بیرانوند به واسطه حضور موفقی که طی سال های اخیر در تیم ملی داشته و مهمترین آن درخشش در جام جهانی 2018 است، مدعی اول حضور در درون دروازه تیم ملی است. او برای رسیدن به دروازه تیم ملی اما رقبای بسیار سرسختی دارد. امیر عابدزاده که فصلی رویایی را در ماریتیمو پشت سر گذاشت به همراه محمدرضا اخباری، ستاره تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا که در 5 بازی متوالی موفق به کلین شیت شد به همراه پیام نیازمند، دروازه جوان اما پرانگیزه سپاهان سه رقیب بیرو برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی هستند.

 

1607923

 

در اولین تمرین تیم ملی در منامه که سه شنبه شب برگزار شد، شاهد یک رقابت هیجان انگیز بین گلرهای تیم ملی بودیم؛ آنها بعد از گرم کردن گروهی، زیر نظر مربی دروازه بانان به انجام تمرینات متنوع پرداختند؛ تمریناتی که طی آن، گلرهای ملی پوش با واکنش های دیدنی خود، آمادگی بالایشان را به نمایش گذاشتند.

 

1607925

 

1607924

دیدگاه‌ها