کد خبر : 1759276 | 12 خرداد 1400 ساعت 09:59 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیریت استقلال، همچنان بی‌سرو سامان

تکلیف مدیریت باشگاه استقلال هنوز از سوی وزیر ورزش مشخص نشده است.

مدیریت استقلال، همچنان بی‌سرو سامان

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه 3 روز از استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره استقلال می گذرد، اما هنوز هیچ اتفاق جدیدی در این باشگاه رخ نداده است. 3 عضو هیات مدیره استقلال در اعتراض به رفتارهای احمد مددی مدیرعامل باشگاه اعلام کردند که حاضر به ادامه فعالیت در این تیم نیستند اما استعفای آنها سریعا با مخالفت وزیر ورزش مواجه شد.


از سوی دیگر گفته می شد با توجه به اتفاقات جاری احتمالا احمد مددی از سمت مدیرعاملی باشگاه کنار می رود اما روز گذشته علی نژاد معاون وزیر صراحتا اعلام کرد که مددی در سمتش باقی خواهد ماند و در تلاش هستند تا مشکلات و اختلافات پیش آمده را رفع کنند.


در این شرایط گفته می شد که اعضای هیات مدیره استقلال به همراه مددی جلسه ای را با وزیر ورزش برگزار خواهند کرداما تا این لحظه نیز چنین جلسه ای برگزار نشده است. اگرچه گفته می شود این جلسه شاید امروز در وزارت ورزش برگزار شود اما هنوز زمان دقیقی در این خصوص اعلام نشده است.


این در شرایطی است که مشکلات مدیریتی و بی سامانی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل سبب شده تا استقلال ارامش خود را از دست بدهد. اینکه وزیر ورزش و معاون او هم با تاخیر زیاد درباره وضعیت استقلال تشکیل جلسه می دهند ناراحتی و عصبانیت هواداران را در پی داشته است.


حال باید منتظر ماند و دید طی یکی دو روز آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل استقلال چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها