کد خبر : 1759282 | 12 خرداد 1400 ساعت 10:33 | 20K بازدید | 5 دیدگاه

سرنوشت ما هنوز دست خودمان است

اسکوچیچ و لاک گرفتن روی خاطرات ویلموتس(عکس)

سرمربی تیم ملی انگیزه زیادی دارد تا در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی خاطرات ملی تلخ ما با مارک ویلموتس را پاک کند.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی در سخت ترین آزمون زندگی فوتبالی باید کاری بزرگ را برای هواداران فوتبال در  ایران کلید بزند. او وارث نتایج یک سرمربی گرانقیمت اما کم خاصیت بوده که در 4 مسابقه ابتدایی نتایج ضعیفی را به دست آورد و حالا برای صعود به برد در هر 4 بازی باقیمانده نیاز داریم.


 سختی کار برای تیم ملی هم همینجاست این که ایران مقتدر در آسیا برای آنکه اما و اگر ها را از بین ببرد باید هر 4 مسابقه خود مقابل هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق را با برد پشت سر بگذارد و آنوقت در هر شرایطی به مرحله بعد صعود می کند.با این سناریو حتی ویلموتس و نتایج اون نیز نمیتواند مانع از صعود ما بشود پس همچنان سرنوشت دست خود ماست.  

 

1607938


بی تردید دراگان اسکوچیچ که طی ماه های گذشته انتقادهایی را تحمل کرده، انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی های فنی اش دارد. این مربی کروات حالا سعی کرده از نهایت پتانسیل فوتبال ایران بهره بگیرد و تیمی را به مسابقات ببرد که بعد از مدتها امید را به فوتبال ایران بازگرداند.این آزمونی برای تثبیت شایستگی خود دراگان هم هست،مربی‌ای که تا امروز سه برد در تیم ملی داشته و این فرصت را دارد که به رکورد فرانک اوفارل افسانه‌ای برسد. مردی که با 7 پیروزی متوالی و افتخار شغل سرمربیگری ایران را ترک کرد. 


اسکوچیچ در تمرین شب گذشته تیم ملی در منامه هم دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و از اهمیت مسابقات گفت.او دیگر نباید به گذشته نگاه بیندازد؛هرچه که هست پیش روی ماست.

 

1607940

دیدگاه‌ها