کد خبر : 1759334 | 12 خرداد 1400 ساعت 14:26 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه سرنوشت‌ساز هنوز برگزار نشده است

در انتظار حکم کمیته استیناف درباره سایپا-پیکان

اهالی فوتبال در انتظار اعلام حکم کمیته استیناف درباره بازی سایپا و پیکان هستند.

در انتظار حکم کمیته استیناف درباره سایپا-پیکان

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک هفته قبل بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم خود را درباره انجام تعویض ششم توسط پیکانی ها در دیدار با سایپا صادر کرد و رای به 3 بر صفر شدن بازی به سود نارنجی پوشان داد.


همانطور که پیش‌بینی می‌شد این حکم با اعتراض رسمی باشگاه پیکان مواجه شد و سرمه‌ای پوشان لیگ برتر با ارسال لایحه دفاعی و مستندات جدید در پرونده به کمیته استیناف اعتراض رسمی شان را اعلام کردند.


از این رو پرونده به کمیته استیناف رفته و اعضای این کمیته باید با بررسی همه جوانب پرونده را بازخوانی کرده و رای بدهند. در این خصوص مهدی دادرس عضو کمیته استیناف چند روز قبل گفته بود که روز چهارشنبه جلسه این کمیته برای رسیدگی به پرونده بازی سایپا- پیکان برگزار می‌شود اما تا این لحظه خبری از برگزاری جلسه نیست.


کمیته استیناف در شرایطی با گذشت 9 روز از حکم کمیته انضباطی تشکیل جلسه نداده که بسیاری از اهالی فوتبال منتظر حکم آنها هستند. 3 بر صفر این بازی به سود سایپا می‌تواند معادلات جدول رده بندی را برهم بزند و طی روزهای گذشته علاوه بر پیکان، باشگاه هایی نظیر ذوب‌آهن، نساجی، نفت آبادان و ماشین سازی نیز اعتراض هایی به حکم کمیته انضباطی داشته اند.


از این رو اهالی فوتبال منتظر تشکیل جلسه و حکم اعضای کمیته استیناف در این خصوص هستند و باید دید در نهایت چه زمانی این اتفاق می‌افتد.

 

دیدگاه‌ها