کد خبر : 1759358 | 12 خرداد 1400 ساعت 15:58 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای کوریره دلو اسپورت

پاسخ رد به اتلتیکو؛ رقم نجومی برای فروش لائوتارو

باشگاه اینتر حاضر نیست به هر قیمتی لائوتارو مارتینز را از دست بدهد.

پاسخ رد به اتلتیکو؛ رقم نجومی برای فروش لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز یکی از بازیکنان کلیدی اینتر در فتح اسکودتو در این فصل بود و در 37 حضور خود در بازی های لیگ 16 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد.

 

 

1602688

 

 

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه هایی مانند اتلتیکو مادرید و رئال مادرید وضعیت مهاجم 23 ساله اینتر را به دقت زیر نظر دارند، چرا که اینتر دچار مشکلات مالی فراوانی است و گفته می شد که پس از تغییر دادن مدیر برنامه ها، مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو متوقف شده است.

 

پس از انتشار اخباری در مورد انتقال اشرف حکیمی به پی اس جی با رقمی نزدیک به 70 میلیون یورو، شایعاتی در مورد فروش لائوتارو هم به گوش می رسد اما طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، اینتر به ایجنت جدید ستاره آرژانتینی اعلام کرده است او که این بازیکن فروشی نیست.

 

 

1598901

 

 

همین منبع امروز نوشت که اینتر پشنهاد 50 میلیون یورویی اتلتیکو برای لائوتارو را رد کرده و گفته است که اگر پیشنهادی 90 میلیون یورویی برسد ممکن است آن را بررسی کند. قهرمان ایتالیا قصد دارد هر چه سریعتر با لائوتارو تمدید کند و دستمزد او به 4.5 میلیون یورو خالص در سال افزایش پیدا خواهد کرد.

فروش اشرف حکیمی شرایط مالی اینتر را متحول خواهد کرد و دست باشگاه برای پرداخت دستمزد مورد تقاضای لائوتارو را نیز بازتر می کند. باید دید در نهایت لائوتارو ماندنی است یا برای جدایی پافشاری خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها