کد خبر : 1759388 | 12 خرداد 1400 ساعت 19:01 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

آنری و استقبال از شکسته شدن رکوردش توسط ژیرو

شکسته شدن رکوردم توسط ژیرو عالی خواهد بود تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، از رکورد شکنی احتمالی الیویه ژیرو استقبال کرد.

آنری و استقبال از شکسته شدن رکوردش توسط ژیرو

به گزارش "ورزش سه"، تیری آنری بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه محسوب می شود. او در 123 بازی ملی موفق به ثبت 51 گل برای کشورش شده است. اما الیویه ژیرو بازیکنی محسوب می‌شود که تنها هفت گل تا رکورد تیری آنری فاصله دارد و به نظر می‌رسد که او نهایتاً بتواند این رکورد را از آن خود کرده و بهترین گلزن فرانسه لقب بگیرد.

 

 

1608064

 

 

در همین ارتباط تیری آنری در واکنش به احتمال شکسته شدن رکوردش توسط الیویه ژیرو به وبسایت گل گفت: "این عالی است و یک موفقیت بزرگ خواهد بود. رکورد ها برای شکسته شدن هستند. من اغلب وقتی که ژیرو یک یا دو گل به ثمر می‌رساند با او صحبت می‌کنم و همیشه به او آفرین می‌گویم چرا که شایسته آن است."

 

آنری در ادامه گفت: "در سه یا چهار سال گذشته به نظر می‌رسد که او برای حضور در ترکیب اصلی تیم باشگاهی‌اش بسیار تلاش کرده است اما با این حال هر زمانی که بازی می‌کند چه در باشگاه و چه در تیم ملی مثمر ثمر واقع می‌شود و گل می زند. بله من می دانم که احتمالاً مردم به من خواهند گفت که او در جام جهانی گلی نزد اما مهم این است که در پایان جام را بالای سر برد و بقیه چیزها اهمیت چندانی ندارد.

 

 

1608063

 

 

من فکر می کنم برای دیدیه دشان بسیار خوب است که یک مهاجم مانند الیویه داشته باشد و اگر او به عملکرد خوب خود ادامه دهد، شگفت آور است."

دیدگاه‌ها