کد خبر : 1759466 | 13 خرداد 1400 ساعت 09:42 | 9.7K بازدید | 5 دیدگاه

پس از تساوی ناامیدکننده برابر دانمارک؛

لوو: مشکل آلمان نداشتن ثبات در ۹۰ دقیقه است

شب گذشته آلمان در یک دیدار دوستانه به مصاف دانمارک رفت و در پایان به نتیجه 1-1 رضایت داد.

لوو: مشکل آلمان نداشتن ثبات در ۹۰ دقیقه است

به گزارش "ورزش سه"، آلمان در مسیر آماده سازی برای حضور در رقابت های یورو 2020 شب گذشته در مسابقه ای دوستانه به مصاف دانمارک رفت و تا دقیقه 71 بازی با گل فلورین نویهاوس 1-0 جلو بود، اما کریستین اریکسن با یک پاس در عمق دقیق و خیره کننده زمینه ساز گل تساوی یوسف پولسن شد.

یوآخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، اصلا از عملکرد خط دفاعی خود در این بازی که منجر به دریافت گل تساوی شد، راضی نبود.

آلمان در این بازی شاهد بازگشت نیکلاس سوله و متس هوملس به ترکیب بود اما بازگشت این دو ستاره نیز برای به پیروزی رسیدن مانشافت کافی نبود.

خط دفاعی آلمان در اکثر دقایق بازی مقابل دانمارک بسیار عالی بود، اما این مانع از انتقاد یوآخیم لوو از اشتباهات دفاعی منجر به گل دانمارک، نشد.

 

1608202

 

لوو پس از این تساوی گفت: "قبل از آن هم چند توپ را از دست داده بودیم، سپس حریف ما فضا و فرصت به دست آورد. سوله می توانست آن پاس را خیلی سریع تر با بستن مرکز قطع کند."

لوو همچنین گفت که کندی خط دفاعی هوملس را در موقعیت دشواری قرار داد و این باعث شد که او نتواند کاری برای جلوگیری از مهاجمان حریف انجام دهد.

با وجودی که گل تساوی یوسف پولسن که روی پاس بی نقص اریکسن به ثمر رسید، لوو را ناراحت کرده بد، اما سرمربی آلمان عملکرد خط دفاعی خود را در کل مثبت ارزیابی کرد.

 

1608203

 

لوو افزود: "برای مدتی طولانی ما خوب دفاع کردیم، عملکردمان بهتر شده بود. در اواسط نیمه دوم نظم خود را از دست دادیم. شانس های خوبی را ایجاد کردیم، دو بار توپ را به تیر زدیم، اما وقتی نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اوضاع را برای خودمان سخت کردیم. ما تا به حال با این ترکیب بازی نکرده بودیم و روشن بود که اوضاع خوب پیش نرفت.

مشکل ما داشتن ثبات در طول 90 دقیقه است. اما این یک افت و تنزل به شکست نیست. واضح است که در آماده سازی کمی مشکل داشتیم. روز جمعه کامل خواهیم شد، سپس می توانیم به شکل مناسب آماده شویم و برای بازی با فرانسه تصمیمات درست را بگیریم و پیچ های درست را بچرخانیم. "

 

 

دیدگاه‌ها