کد خبر : 1759472 | 13 خرداد 1400 ساعت 10:13 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر ولز؛

دشان: کیفیت و حضور ذهن داشتیم

تیم ملی فرانسه با هدایت دیدیه دشان شب گذشته در یک بازی دوستانه به مصاف ولز رفت و توانست با سه گل حریف را شکست دهد.

دشان: کیفیت و حضور ذهن داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه در شبی که کریم بنزما یک ضربه پنالتی را از دست داد، موفق شد با گل های کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان و عثمان دمبله، ولز را شکست دهد.

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، پس از این پیروزی ضمن تمجید از شاگردانش گفت که آنها در این بازی هم کیفیت داشتند و هم حضور ذهن. دشان در کنفرانس خبری پس از بازی به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.

 

1608214

 

آیا جوابی که انتظار داشتید را از تیم‌تان گرفتید؟

دشان: "این بازی مرحله اول آماده سازی را با حجم کاری قابل توجه به پایان رساند. با وجودی که داشتن یک یار بیشتر کار ما را آسان کرده بود اما حریف بسیار پویا و پر انرژی و تهاجمی بود. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و فرصت های زیادی داشتیم. موارد خوبی وجود داشته است. قرار است حتی از این هم بهتر شود. کیفیت وجود دارد، ما این را می دانیم. حضور ذهن هم وجود دارد.

دامنه فنی گسترده به تیم فرانسه اجازه می دهد کنترل بیشتری داشته باشد."

 

از عملکرد بنزما راضی هستید؟ آیا بازگشت او باعث رخ دادن تغییر بزرگی شده است؟

دشان: "او کارهای بسیار خوبی در نخستین بازی خود انجام داد، اما خودش از عملکردش ناراضی بود. مشکلاتی داشت. نتوانست به آنچه می خواهد تحقق ببخشد. دامنه فنی گسترده ای که ما داریم به تیم فرانسه اجازه می دهد کنترل بیشتری روی بازی داشته باشد. ما تغییرات بزرگی ایجاد نمی کنیم تا بتوانیم او را در این طرح اولیه، که در آن بازیکنان آزادی زیادی دارند، ادغام کنیم. موضوع فقط تنظیمات و هماهنگی است، ما با هم در این باره بحث می کنیم. بازیکنان نیز با یکدیگر صحبت می کنند."

 

1608213

 

آیا بنزما باید پنالتی را می زد؟

دشان: "ما چندین بازیکن داریم که می توانند پنالتی بزنند. ما معمولا روی لیستی می مانیم که در تمرینات خوب پنالتی زده اند. بازیکنان ما به اندازه کافی بزرگ هستند که احساسات خودشان را داشته باشند و در این باره تصمیم بگیرند. آنتوان گریزمان خوب پنالتی می زد اما در این فصل پنالتی نزده است. او می خواست که توپ را به کریم بدهد. من هیچ تصمیمی درباره اینکه چه کسانی باید پنالتی بزنند نگرفته بودم. برای یورو خواهیم دید که اوضاع به چه شکل است."

 

نظرتان درباره جولز کانده چیست؟ او در جناح راست پیشرفت کرده است...

دشان: "مهم بود که به او زمان بازی بدهیم. من می دانم که او یک مدافع میانی است، اما دیده ام که عملکرد خوبی با سویا در جناح راست دارد. روی این موضوع بریا تطبیق یافتن او با این پست حساب کردم. او محکم و آرام بود. او از نظر دفاعی هیچ نگرانی ندارد. او توانش را دارد و با توپ راحت است، چند پاسی هم ارسال کرد. در 45 دقیقه اول برای ما خوب بود. البته این چیزی را از لئو دوبوا نمی گیرد."

 

دیدگاه‌ها