کد خبر : 1759475 | 13 خرداد 1400 ساعت 10:25 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت بقا نود با لطیفی آغاز شد؛

شروع 6 امتیازی کادر استقلالی در ارومیه

در اولین تجربه حضور کادرفنی جدید تیم فوتبال نود ارومیه، این تیم توانست در جدالی حساس و سرنوشت‌ساز حریف مستقیم خود در راه بقا در لیگ یک را از پیش‌روی بردارد.

شروع 6 امتیازی کادر استقلالی در ارومیه

به گزارش "ورزش سه" پس از پژواک کرم‌پور و عباس عزیزی، نوبت به علی لطیفی رسید تا سکان هدایت تیم فوتبال نود ارومیه را برعهده بگیرد و با حضور سیروس دین‌محمدی به عنوان مدیرفنی و هم‌چنین علی چینی به عنوان دستیار اول، کادری تمام استقلالی را برای نود شکل دهد و در 8 مسابقه، برای بقای این سهمیه استان آذربایجان غربی در لیگ یک تلاش کند.

 

اولین چالش لطیفی و کادرفنی‌اش، دیدار خانگی نود مقابل قشقایی شیراز بود؛ تیمی که یکی از رقبای نودی‌ها در راه بقا در لیگ یک است و در دو پیش از رویارویی با نود توانسته بود مقابل مدعیان لیگ یک مس کرمان و استقلال خوزستان به پیروزی برسد و با روحیه‌ای مضاعف و فوق‌العاده آماده مصاف با نود ارومیه شده بود.

 

اما گلزنی امید رضایی در نیمه نخست و تورج آقایاری در نیمه دوم، پیروزی خانگی و 6 امتیازی نودی‌ها را ساخت تا این تیم در جدول لیگ یک، یک پله صعود کند و با 26 امتیاز به جایگاه شانزدهم جدول برسد؛ آن‌ها هنوز 4 امتیاز با منطقه امن جدول که قشقایی شیراز در آن‌جا حضور دارد فاصله دارند.

 

با این‌حال بدون‌شک شروع کار لطیفی در ارومیه با پیروزی حساس مقابل قشقایی، می‌تواند شروع خوب و مطمئنی باشد و باید دید این کادرفنی باتجربه در لیگ یک، چه عملکردی را در ارومیه از خود به جای خواهند گذاشت و در چالش بقای نود در لیگ یک، موفق می‌شوند یا خیر؟

دیدگاه‌ها