کد خبر : 1759483 | 13 خرداد 1400 ساعت 10:49 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

چالهان‌اوغلو، کاباک، سویونجو و...

لیست نهایی بازیکنان تیم ملی ترکیه برای یورو 2020

ترکیه 26 بازیکن را برای شرکت در مسابقات یورو 2020 به تیم ملی این شرکت دعوت کرد.

لیست نهایی بازیکنان تیم ملی ترکیه برای یورو 2020

به گزارش "ورزش سه"، ترکیه فهرست 26 نفره بازیکنان تیم ملی این کشور که برای شرکت در رقابت های یورو 2020 در تابستان پیش رو از سوی شنول گونش، سرمربی تیم ملی، دعوت شده اند را منتشر کرد.

اوزان کاباک، بازیکن لیورپول و چائلار سویونجو، مدافع لستر، نفرات کلیدی در خط دفاع ترکیه در این رقابت ها خواهند بود و چنگیز اوندر نیز امید گلزنی در خط حمله ترکیه خواهد بود.

 

1608229

 

ترکیه قرار است در نخستین بازی این رقابت ها در تاریخ 11 ژوئن به مصاف ایتالیا برود.

هاکان چالهان‌اوغلو از میلان مانند مسوت اوزیل هافبک متولد آلمان ترک تبار است و آشکارا تمایل خود را برای تبدیل شدن به معادل اوزیل در تیم ترکیه ابراز کرده است و به عنوان تکیه گاه خلاق این تیم عمل می کند.

گفته می شود که منچستریونایتد تمایل دارد تا با این بازیکن 27 ساله قرارداد ببندد و او نخستین بازیکن ترکی بود که توانست برابر انگلیس گلزنی کند.

 

1608230

 

چالهان‌اوغلو همچنین در زدن ضربات آزاد تبحر دارد و با استفاده از تکنیک ضربه با پنجه پا، کریستیانو رونالدو را به خاطر می آورد. او قرار است مسئول زدن ضربات شروع مجدد تیم ترکیه باشد و همچنین امیدوار است که حضور دوباره در چمپیونزلیگ به همراه میلان، تنها آغازی بر تابستان پرماجرا و استثنایی پیش رو باشد.

 

1608231

 

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ترکیه به قرار زیرند:

 

دروازه بان ها: آلتای باییندیر (فنرباغچه)، مرت گونوک (باشاک‌شهیر)، اورجان چاکیر (ترابوزان اسپور)

 

مدافعان: زکی چلیک (لیل)، چائلار سویونجو (لستر)، جان آیهان (ساسولو)، مرت دمیرال (ترکیه)، مرت مولدور (ساسولو)، اوزان کاباک (لیورپول)، ریدوان ایلماز (بشیکتاش)، اوموت مراس (لوهاور)

 

هافبک ها: یوسف یازیچی (لیل)، دوروخان توکوز (بشیکتاش)، عرفان جان قهوه‌چی (فنرباغچه)، اوکای یوکوسلو (وست بروم)، اورکان کوکجو (فاینورد)، اوزان توفان (فنرباغچه)، تایلان آنتالیالی (گالاتاسرای)، هاکان چالهان‌اوغلو (میلان)

 

مهاجمان: بوراک ایلماز (لیل)، چنگیز اوندر (لستر)، انس اونال (ختافه)، عبدالغدیر اومور (ترابوزان‌اسپور)، کریم آکتورک‌اوغلو (گالاتاسرای)، خلیل ابراهیم درویش‌اوغلو (برنتفورد)، کنان کارامان (فورتونا دوسلدورف)

دیدگاه‌ها