کد خبر : 1759528 | 13 خرداد 1400 ساعت 14:09 | 26.3K بازدید | 4 دیدگاه

صحبتهای عجیب در ویدئوی جنجالی لیگ یک

بیاتلو و اتهام بزرگی که باید به آن پاسخ دهد

سرمربی تیم خوشه طلایی در جریان بازی تیمش با بادران، جنجال بزرگی به پا کرد.

بیاتلو و اتهام بزرگی که باید به آن پاسخ دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم خوشه طلایی در ادامه روند خوب خود با وحید بیاتلو موفق شد حریف قدرتمند خود بادران را در هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک با نتیجه 2-0 شکست دهد. این پیروزی، شاگردان بیاتلو را به 3 امتیازی صدر رساند؛ آنها در حال حاضر با 43 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی حضور دارند.

 

دیدار خوشه طلایی و بادران اما فارغ از نتیجه خوبی که برای میزبان داشت، به شدت جنجالی از آب در آمد. صحنه ای که منجر به اخراج وحید بیاتلو، سرمربی تیم خوشه طلایی شد، یکی از بحث برانگیزترین اتفاقات این هفته لیگ دسته یک بود. سرمربی تیم میزبان که از قضاوت کمک داور بازی به شدت عصبانی بود، جملاتی را به زبان آورد که ابتدا باعث دریافت کارت زرد و سپس با اخراج او همراه شد.

 

1608311

 

اعتراضات بیاتلو با این جملات آغاز شد: "حرف بزنی، می گویند محرومی! کمک داور را از تهران گذاشته اند ولی تا الان چیزی نگفته ایم. به خاطر همین داستان هاست. تا حالا حرف زدم؟! جرات دارند که کمک داور ساوه ای بگذارند؟ دهان مان را در این فوتبال بسته و ایم و حرفی نمی زنیم. همه این ها را می دانم، 20 سال است که در این فوتبالم و این چیزها را می دانم."

 

1608312

 

در این لحظه داور بازی با کارت زرد بیاتلو را جریمه کرد که این تصمیم او باعث شدت گرفتن عصبانیت سرمربی تیم خوشه طلایی شد.

 

1608313

 

بیاتلو در حالی که کارت زرد داور بازی را مقابل چشمانش می دید خطاب به اون گفت: "تو بودی کاری نداشتم وگرنه به ولای علی این جا را به آتش می کشیدم!"

 

1608314

 

این چند کلمه کافی بود تا داور رنگ کارت خود را به قرمز تغییر داده و بیاتلو را از کنار زمین اخراج کند. این تصمیم داور، شدت عصبانیت بیاتلو را به اوج رساند و او در حالی که همچنان کنار زمین را ترک نکرده بود اعتراضات خود را ادامه داد. ناظر بازی بعد از چند دقیقه به سمت بیاتلو رفته و او را دعوت به آرامش نموده و سمت سکوها هدایت کرد.

 

جملات پایانی بیاتلو پیش از ترک زمین و خطاب به ناظر، جنجالی ترین بخش حرفای این مربی بود که گفت: "خودت می دانی چه شده و نمی خواهد به من بگویی! گندش را در آورده اند. بهاورند و محمودزاده نابود کردند، نابود... پارسال ... را بالا آوردند و امسال هم ... و ...!"

دیدگاه‌ها