کد خبر : 1759539 | 13 خرداد 1400 ساعت 16:20 | 17.9K بازدید | 2 دیدگاه

تا سال 2024؛

رسمی: لوکاس واسکز تا 2024 با رئال تمدید کرد

رئال مادرید رسما قرارداد خود با لوکاس واسکز را برای سه فصل دیگر تمدید کرد.

رسمی: لوکاس واسکز تا 2024 با رئال تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید رسما اعلام کرد که قرارداد خود با لوکاس واسکز را تا سال 2024 تمدید کرده است و به این ترتیب به گمانه زنی ها پیرامون آینده این بازیکن که در ماه های اخیر شدت گرفته بود، پایان داد.

به این ترتیب رئالی ها ادامه همکاری با بازیکنی را تضمین کردند که بیش از هر چیز به دلیل تطبیق پذیری بالا و توانایی بازی در پست های مختلف از جناح راست، شناخته می شود.

این خصوصیت ارزشمند واسکز فصل گذشته و پس از مصدومیت دنی کارواخال و نمایش بی ثبات اوردیوزولا فرصت نمود پیدا کرد و واسکز تبدیل به اولین و تنها گزینه بازی در پست دفاع راست رئال مادرید شد.

 

1608343

 

زیدان در فصل گذشته رو به استفاده از واسکز آورد که به عنوان یک وینگر آموزش دیده بود تا شاید او بتواند در این پست به کمک رئالی ها بیاید. و عملکرد او خیره کننده بود تا جایی که تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی در رئال مادرید، هم در لالیگا و هم در چمپیونزلیگ شد.

فصل اما برای لوکاس واسکز در ال کلاسیکو و با مصدومیت شدید زانو در برخورد با بوسکتس به پایان رسید. پس از مصدومیت واسکز برابر بارسلونا، مادرید در پیشنهاد خود به این بازیکن تجدید نظر کرد و مبلغ قرارداد را بالاتر برد تا بتواند با دیگر پیشنهاداتی که این بازیکن از تیم های خارج از اسپانیا از جمله بایرن مونیخ داشت، رقابت کند.

 

1608344

 

پیشنهاد جدید رئال مادرید به انتظارات واسکز نزدیک تر بود و این بازیکن که همواره ادامه بازی برای رئال مادرید را اولویت خود می دانست، با وجود اینکه پیشنهاداتی بهتر از دیگر تیم ها داشت، تصمیم به تمدید قرارداد با سپیدپوشان مادرید گرفت.

دیدگاه‌ها