کد خبر : 1759565 | 13 خرداد 1400 ساعت 19:26 | 9.4K بازدید | 4 دیدگاه

الریاض: گومیس و جووینکو در الهلال می مانند

روزنامه عربستانی الریاض مدعی شد که بنا بر تصمیم ژاردیم مربی جدید الهلال، بافتیمبی گومیس و سباستین جووینکو از این تیم جدا نخواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه طی روزهای گذشته اخبار و شایعاتی زیادی پیرامون جدایی بافتیمبی گومیس و سباستین جووینکو دو بازیکن خارجی الهلال از این تیم مطرح شده بود، اکنون یک روزنامه عربستانی مدعی شده این دو بازیکن در الهلال می مانند.

 

1608403

 


روزنامه الریاض در شماره امروز خود نوشت که مطلع شده است مدیریت الهلال پرونده شش بازیکن خارجی را که هم اکنون در این تیم هستند یعنی گومیس، جووینکو، کاریلو، کویلار، هیون و ویتو را به کادر فنی جدید سپرده است که در خصوص آن نظرشان را اعلام خواهند کرد.


این روزنامه نوشته است پس از حضور ژاردیم در الهلال، او گزارش های فنی مورایس مربی سابق پرتغالی را مورد مطالعه قرار داده و تصمیم گرفته است چه بازیکنانی در تیم بمانند و چه افرادی جدا شوند.

 

 

1608402

 


الریاضیة در پایان نوشته است منابع خبری در این باشگاه اعلام کرده اند که لوسیانو ویتو الهلال را ترک خواهد کرد، در حالی که گومیس و جووینکو با توجه به اینکه یک سال از قراردادشان باقی مانده است در این تیم ماندگار هستند و شاید الهلال یک دروازه بان خارجی جذب کند.

دیدگاه‌ها