کد خبر : 1759595 | 13 خرداد 1400 ساعت 21:42 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

بازوبند خوش یمن به کام وحید و کریم (عکس)

وحید امیری و کریم انصاری فرد در شبی که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر دست بسته بودند، موفق شدند دروازه هنگ کنگ را باز کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم دراگان اسکوچیچ در یکی از 4 فینال حساس پیش روی خود، سربلند بیرون آمد و با نتیجه سه بر یک از سد هنگ کنگ گذشت تا تیم ملی ایران بازگشت خوبی به این رقابت ها داشته باشد و با امیدواری بیشتری، به دنبال پیروزی در بازی های باقیمانده باشد.


نکته جالب درخصوص برتری ایران مقابل هنگ کنگ، خوش یمن بودن بازوبند کاپیتانی برای دو بازیکن گلزن تیم ملی در بازی امشب بود. وحید امیری که در بازی با هنگ کنگ در پست جدیدی به میدان رفته بود، پس از خروج علیرضا جهانبخش از زمین در دقیقه 58 بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و پس از تنها 3 دقیقه موفق به گلزنی شد.

 

 

1608477

 


توپ ارسالی از جناح راست زمین توسط صادق محرمی را مدافع هنگ ‌کنگ به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به وحید امیری برسد و او با شوت سر ضرب که در میانه راه به هوانگ یانگ برخورد داشت و تغییر جهت داد، با عبور از روی دستان یاپ هونگ تبدیل به گل شود.


اما در دقیقه 80 و با ورود کریم انصاری فرد به جای علی قلی زاده، امیری بازوبند را بر بازوی مهاجم اردبیلی تیم ملی بست و او نیز پس از تنها 4 دقیقه دروازه حریف را باز کرد. حرکت فوق العاده مهدی ترابی از سمت چپ و از پیش رو برداشتن مدافع هنگ کنگ، فرصت بسیار خوبی را برای ایران فراهم کرد که پاس ترابی به دهانه دروازه رسید و کریم انصاری فرد با ضربه ای بغل پا و راحت، دروازه حریف را برای بار سوم باز کرد.

 

 

1608499

 


بازوبند کاپیتانی در دیدار با هنگ کنگ برای امیری و انصاری فرد بسیار خوش یمن بود. فاصله کاپیتانی و گلزنی برای این دو نفر 3 و 4 دقیقه بود تا این دو بازیکن، شب شیرینی را در منامه پشت سر بگذارند.

دیدگاه‌ها