کد خبر : 1759596 | 13 خرداد 1400 ساعت 21:46 | 66.9K بازدید | 5 دیدگاه

به قدرت خود ایمان داریم و جلو می رویم

اسکوچیچ: دیگر نباید روی زمین فاجعه تمرکز کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید از عملکرد شاگردانش رضایت دارد و با همین انگیزه جلو خواهند رفت.

اسکوچیچ: دیگر نباید روی زمین فاجعه تمرکز کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از برد 3 بر یک مقابل هنگ کنگ در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

 

**فقط از گل خورده رضایت نداشتم
تنها موضوعی که از آن رضایت نداشتم، گلی بود که دریافت کردیم. نباید اجازه بدهیم که گل بخوریم. به بازیکنان کلیدی استراحت دادیم تا در این وضعیت آب و هوایی، به آنها فشار نیاید.

 

 

1608501

 


**اطلاعات کمی از هنگ کنگ داشتیم
تیم هنگ کنگ مدت زیادی بود که بازی انجام نداده بود و اطلاعات کمی در خصوص این تیم داشتیم. برتری خود را در طول مسابقه حفظ کردیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم. هر کسی این دیدار را می دید متوجه می شد که ایران عملکردی مطلوب داشته است.

 


**اعتراض برای تغییر زمین مسابقه؟
 زمان کافی برای بهتر شدن این زمین وجود ندارد. گفتنی ها را دیروز گفتم و لزومی نمی بینم تکرار کنم. زمین مسابقه فاجعه بود.  انتظار داشتیم شرایط بهتر باشد. چیزهایی که قبلا اعلام کردم، دیگر بیان نمی کنم و در واقع نمی‌توان چیزی را تغییر داد. جالب اینکه یک تیم روی این زمین بازی نمی کند اما لزومی نمی بینم دیگر روی زمین تمرکز کنیم.

 

 

 

1608500

 


**تمرکزمان روی بازی با بحرین است
در هر دو نیمه فشار را  بر روی حریف حفظ کردیم اما در محوطه جریمه کیفیت نامطلوبی داشتیم. باید تمرکز مان را حفظ کنیم. پیش از این تمام فکرمان بر روی دیدار برابر هنگ کنگ بود و نتیجه خوبی کسب کردیم. اما  اکنون تمرکزمان فقط بر روی دیدار برابر بحرین است. بازی مقابل هنگ کنگ تمام شده است. ما بازی به بازی پیش می رویم. باید به اندازی کافی باهوش باشیم. ریکاوری کاملی باید انجام دهیم تا برای دیدار برابر بحرین آماده شویم.

 


**هماهنگ نبودن بازیکنان تیم ملی؟
ما بازیها را نمی خواهیم  با یکدیگر قاطی کنیم. هر بازی متفاوت است. اکنون تمرکزمان بر روی بازی با بحرین است و به بازیهای جلوتر فکر نمی کنیم.

 


**به قدرت خود ایمان داریم
 تیم خوبی داشته و به قدرت خود ایمان داریم و می دانیم چطور از موانع رد شویم و مشکلات را حل کنیم.

دیدگاه‌ها