کد خبر : 1759612 | 13 خرداد 1400 ساعت 22:50 | 93.1K بازدید | 0 دیدگاه

میچل:

مربی رئال نشده ام، چون لابی کردن بلد نیستم

میچل گونزالس ستاره سال های نه چندان دور رئال مادرید، مدت هاست در سطح اول اسپانیا مربیگری می کند ولی هرگز شانس هدایت باشگاه محبوبش را پیدا نکرده است.

مربی رئال نشده ام، چون لابی کردن بلد نیستم

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید رئال برگزیده شد و دیروز نیز مراسم معارفه او به انجام رسید. پس از استعفای هفته قبل زین الدین زیدان، از گزینه هایی چون رائول، مکس آلگری، مائوریسیو پوچتینو و آنتونیو کونته به عنوان جانشینان مرد فرانسوی نام برده می شد. جالب اینکه در تمام سال های اخیر وقتی رئال قصد انتخاب مربی داشته، نامی از میچل گونزالس به میان نیامده است.

بازیکن سابق رئال و تیم ملی اسپانیا سابقه هدایت سویا، ختافه، مالاگا، المپیاکوس و ... را دارد ولی هیچوقت نامزد هدایت رئال نشده است. میچل اخیرا به عنوان سرمربی جدید ختافه برگزیده شده است.

 

 

1608355

 

 

او در مورد اینکه چرا هرگز نامزد مربیگری رئال نبوده، به آاس گفت:« برای مربی رئال شدن فقط داشتن رزومه خوب کفایت نمی کند. باید لابی کردن بلد باشید که من در این زمینه مهارتی ندارم و مدیر برنامه هایم نیز به همچنین.

در رئال فلورنتینو پرز(رئیس) تنها تصمیم گیرنده اصلی نیست بلکه باید به افراد نزدیک به او که در تصمیم های مهم نقش دارند هم نزدیک بود. من با پرز رابطه بسیار خوبی دارم ولی در رئال یکی هست که از من خوشش نمی آید و او سال هاست تصمیمات اجرایی را می گیرد. او به مربیانی دیگر علاقه دارد و مهم نیست در چه سطحی قرار دارند.

از سران باشگاه رنجیده خاطر نیستم. من قبلا بازیکن رئال بوده ام و معتقدم اینکه بازیکن تیمی بوده اید، نمی تواند دلیلی باشد که روزی هدایت باشگاه هم به شما برسد. در تمام سال های اخیر هیچکس از من به عنوان نامزد مربیگری رئال صحبتی نکرده و گفتم که این را پذیرفته ام.»

 

 

1608026

 

 

آنچلوتی:« او مربی بسیار بزرگی است و توانایی هدایت هر باشگاهی را دارد. دو سال مربی رئال بوده، با فضای باشگاه آشناست و خیلی از بازیکنان فعلی قبلا با او کار کرده اند و معتقدم انتخاب مناسبی بود.»

 

دیدگاه‌ها