کد خبر : 1759623 | 14 خرداد 1400 ساعت 00:33 | 30.5K بازدید | 2 دیدگاه

چهارمین تعویض مربی در اردوی سبزپوشان؛

بازگشت فرشاد پیوس به قلعه عقاب ها

مدیران باشگاه چوکای تالش پس از انجام مذاکرات با فرشاد پیوس با این مربی برای بازگشت به تالش به توافق رسیدند.

بازگشت فرشاد پیوس به قلعه عقاب ها

به گزارش "ورزش سه"، پس از توافق مدیران باشگاه با مهدی پاشازاده برای خاتمه همکاری، مدیران باشگاه چوکا خیلی زود با گزینه هایی که مدنظر قرار گرفته بود، وارد مذاکره شدند و در این میان مذاکره با فرشاد پیوس به دلیل محبوبیتی که در تالش دارد، خیلی جدی‌تر از سایر گزینه‌ها پیش رفت و علاوه بر در نظر گرفتن مبلغی قابل توجه، حتی در مورد میزان پاداش در صورت حفظ تیم نیز توافق انجام شد.


ساعاتی پس از انجام این مذاکراتِ فشرده، فرشاد پیوس به پیشنهاد مدیران چوکا برای بازگشت به تالش پاسخ مثبت داد و در مصاف با خوشه طلایی ساوه روی نیمکت سبزپوشان خواهد نشست. برهمین اساس مراسم معارفه فرشاد پیوس سرمربی جدید چوکا ساعت 17 روز جمعه پیش از شروع تمرین سبزپوشان در زمین شهرک چوکا برگزار خواهد شد.

 

1608597

 


تیم فوتبال چوکا شرایط خطرناکی در جدول رده بندی دارد و با کسب 25 امتیاز از 27 مسابقه رتبه هفدهم را در اختیار دارد و حالا فرشاد پیوس که فصل گذشته خودش به عنوان سرمربی سبزپوشان را پس از دو دهه به لیگ دسته اول رساند، کار سختی برای حفظ این تیم در هفت هفته باقی مانده رقابت های لیگ دسته اول پیش رو دارد.


تالشی ها که فصل را با هادی شکوری آغاز کرده بودند، در ادامه لطیفی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و در پایان هفته 21 ام، مهدی پاشازاده به جای مهاجم سابق استقلال سرمربی چوکا شد. مدیران باشگاه چوکا در پایان هفته 27 ام و پس از شکست این تیم مقابل فجرشهید سپاسی شیراز به دلیل هجمه ای که از سوی هواداران روی پاشازاده ایجاد شده بود، به درخواست آنها پاسخ مثبت دادند و فرشاد پیوس را به تالش بازگردانده اند.

 

تیم فوتبال چوکا 18 ام خردادماه در دیداری حساس در ورزشگاه سردار جنگل مقابل خوشه طلایی ساوه قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها