کد خبر : 1759636 | 14 خرداد 1400 ساعت 09:03 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

در آمریکای جنوبی؛

توقف آرژانتین و پیروزی کلمبیا در مقدماتی جام‌جهانی

در ادامه دیدار های مرحله مقدمای جام جهانی در آمریکای جنوبی آرژانتین در دیداری خانگی مقابل شیلی به تساوی رسید اما کلمبیا موفق شد در خانه پرو به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.

توقف آرژانتین و پیروزی کلمبیا در مقدماتی جام‌جهانی

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز و از سری دیدار های مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی آرژانتین با شیلی دیدار کرد و به تساوی 1-1 دست یافت. یاران مسی با این تساوی همچنان بدون شکست و در رده دوم گروه پس از برزیل باقی ماندند. آرژانتین در دیدار بعدی باید پیش از آغاز کوپا آمه‌ریکا به مصاف کلمبیا برود.

شیلی نیز که شروع نه چندان ایده آلی در این رقابت ها داشته است همچنان به عملکرد نسبتا ضعیف خود ادامه داد و با این تساوی در رده ششم جدول باقی ماند. آنها در دیدار بعدی خود به مصاف بولیوی خواهند رفت.

 

1608651

 

هر دو گل این بازی در نیمه اول به ثمر رسید و ابتدا لیونل مسی از روی نقطه پنالتی و با تشکر از VAR که خطا روی لائوتارو مارتینز را اعلام کرد، در دقیقه 24 برای آلبی سلسته گلزنی کرد. الکسیس سانچز نیز 12 دقیقه بعد و در دقیقه 36 بازی از روی یک ضربه آزاد دروازه آرژانتین را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.

مسی دو شانس خوب دیگر برای گلزنی نیز روی ضربات آزاد داشت که اولی را براوو، دروزاه‌بان شیلی دفع کرد و دومی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

1608648

 

کلمبیا نیز در مرحله مقدماتی جام جهانی میهمان پرو بود و توانست 3-0 این تیم را شکست دهد. هر دو تیم در دو بازی قبلی خود شکست خورده بودند و کلمبیا با این پیروزی هفت امتیازی شد و بالاتر از شیلی قرار گرفت تا خود را به رده ششم جدول رساند تا به منطقه صعود نزدیک تر شود. پرو اما با تنها 1 امتیاز در رده دهم و در قعر جدول بدون امید به کسب سهمیه جاخوش کرده است.

در این بازی پر برخورد میگل ترائوکو از پرو در دقیقه 45 بازی با دریافت کارت قرمز اخراج شد و دنیل مونوز از کلمبیا نیز در دقیقه 59 از زمین اخراج شد تا نیمه دوم را هر دو تیم 10 نفره بازی کنند.

یری مینا در دقیقه 40، ماتئوس اوریبه در دقیقه 49 و لوییس دیاز در دقیقه 55 برای کلمبیا گلزنی کردند.

 

1608622

 

در دیگر بازی ها بولیوی 3-1 ونزوئلا را شکست داد و اروگوئه و پاراگوئه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

در جدول مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی برزیل با 12 امتیاز صدرنشین است و آرژانتین با 11 امتیاز در رده دوم قرار دارد. اکوادور نیز با 9 امتیاز سوم و رده های چهارم تا ششم با هفت امتیاز به پاراگوئه، اروگوئه و کلمبیا تعلق دارد.

 

دیدگاه‌ها