کد خبر : 1759652 | 14 خرداد 1400 ساعت 10:46 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی برزیل فاش کرد؛

بازیکنان برزیل مخالف برگزاری کوپا در خاک کشورشان!

تیته، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل، فاش ساخته است که بازیکنان این تیم مخالف برگزاری مسابقات کوپا آمه‌ریکا در خاک این کشور هستند.

بازیکنان برزیل مخالف برگزاری کوپا در خاک کشورشان!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از اعضای تیم ملی برزیل از اینکه میزبانی کوپا آمه‌ریکا تنها دو هفته مانده به آغاز این رقابت ها به برزیل منتقل شده است به شدت ناراضی هستند.

تیته فاش کرد که در حال حاضر مذاکرات بین بازیکنان تیم ملی برزیل و روجریو کابوکلو، رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، در مورد رد جابه‌جایی میزبانی به برزیل که هفته گذشته پس از لغو میزبانی میزبانان اصلی این تورنمنت، کلمبیا و آرژانتین، توسط مقامات برزیلی پذیرفته شد، در جریان است. کلمبیا با ناآرامی های سیاسی دست و پنجه نرم می کند و آرژانتین با جهش بزرگی در تعداد مبتلایان به کرونا روبرو شده است.

تیته همچنین تایید کرد که علت غیبت کاسمیرو، کاپیتان برزیل، در کنفرانس خبری این بود که نارضایتی خود از وضعیت موجود و پذیرفتن میزبانی کوپا توسط برزیل نشان دهد.

برزیل امروز در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف اکوادور خواهد رفت اما تمام مشغولیت ذهنی بازیکنان سلسائو، مسئله میزبانی کوپا است.

 

1608646

 

تیته گفت: "ما از بازیکنان خواسته ایم تا فقط روی بازی برابر اکواردور تمرکز کنند. آنها اما درخواست کردند تا مستقیما با کابوکلو صحبت کنند.

مکالمه بسیار صریحی بود و موضع بازیکنان در این زمینه برای رییس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی بسیار واضح و روشن شد. ما هم موضعی داریم اما آن را فعلا فاش نخواهیم کرد.

اولویت ما در حال حاضر این است که خوب بازی کنیم و برابر اکوادور پیروز شویم.

ما می دانیم که وضعیت پس از این وقفه بازی های ملی روشن خواهد شد. بازیکنان نظری دارند، آن را به رئیس کنفدراسیون گفته اند و در زمان مناسب به مردم نیز خواهند گفت.

به همین دلیل است که کاسمیرو الان اینجا نیست و در این کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرده است."

 

1608644

 

تا آنجا که به زمین بازی مربوط باشد، برزیل قرار است امروز با اکوادور رو به رو شود، اما بیرون از زمان بازی هنوز مشخص نیست که قرار است چه اتفاقی بیافتد.

اعتراضاتی علیه دولت برزیل در خصوص تصمیم گیری برای پذیرفتن میزبانی کوپا آمه‌ریکا آن هم در در بحبوحه افزایش شیوع ویروس کرونا در این کشور و عدم ثبات اقتصادی صورت گرفته است. با این حال بازیکنان برزیل هنوز در مورد دلیل مخالفت با میزبانی مسابقات صحبت نکرده اند. انتظار می رود که بازیکنان ملی‌پوش برزیل به زودی به در این باره آشکارا صحبت کنند.

قرار است مسابقات کوپا آمه‌ریکا از 13 ژوئن، 9 روز دیگر، آغاز شوند.

دیدگاه‌ها