کد خبر : 1759665 | 14 خرداد 1400 ساعت 12:46 | 25.9K بازدید | 5 دیدگاه

پس از تساوی برابر شیلی؛

مسی: دیگو در کنار ما در ورزشگاه حضور داشت

لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، پس از گلزنی در تساوی 1-1 این تیم برابر شیلی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 صحبت کرد.

مسی: دیگو در کنار ما در ورزشگاه حضور داشت

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین بامداد امروز در نخستین مسابقه رسمی خود از ماه نوامبر سال 2020 به بعد به میدان رفتند و در یک بازی عقب افتاده از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در منطقه آمریکای جنوبی برابر شیلی به تساوی 1-1 دست یافتند. لیونل مسی در دقیقه 23 تنها گل آلبی سلسته را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و الکسیس سانچز نیز گل تساوی را برای شیلی در دقیقه 36 وارد دروازه آرژانتین کرد.

گل مسی در بازی امروز سبب شد تا او با 23 گل به رده دوم برترین گلزنان آمریکای جنوبی در رقابت های انتخابی جام جهانی صعود کند. او اکنون در این رده بندی تنها دو گل از لوییس سوارز، ستاره اروگوئه، کمتر به ثمر رسانده است.

 

1608673

 

پس از پایان مسابقه مسی درباره اینکه بازی کردن برای تیم ملی آرژانتین پس از وقفه ای چنین طولانی چه احساسی دارد، صحبت کرد.

مسی گفت: "مثل همه بازی ها برابر شیلی این هم بازی سختی بود. جز اینکه نتوانستیم پیروز شویم، من از نتیجه راضی ام. داینامیک و پویایی تیم خوب است. بازگشت دوباره آن هم پس از اینهمه وقت آسان نیست."

کاپیتان تیم ملی آرژانتین همچنین گفت که این تیم باید در آستانه بازی های کوپا آمه‌ریکا، که 9 روز دیگر آغاز خواهد شد، پیشرفت کند و بهتر شود: "کم کم باید مجددا قدرت خودمان را به دست بیاوریم و قدرتمندتر شویم."

 

1608630

 

این نخستین مسابقه ای بود که آرژانتین پس از درگذشت غم انگیز دیگو مارادونا انجام می داد. قبل از شروع بازی همه بازیکنان آلبی سلسته به کاپیتان افسانه ای آرژانتین ادای احترام کردند و پیش از بازی نیست از مجسمه اسطوره فقید آرژانتین در بیرون ورزشگاه رونمایی شد. مسی در مورد ادای احترام پراحساس و صمیمانه تیم ملی به قهرمان ملی آرژانتین صحبت کرد و گفت که آن لحظه برای او نیز لحظه ای بسیار احساسی بوده است.

 

1608670

 

مسی در این باره افزود: "این مسابقه بسیار خاصی بود چرا که اولین بازی ما بدون دیگو بود. ما می دانیم که تیم ملی برای او چه ارزش و معنایی داشت و می دانیم که او نیز در ورزشگاه در کنار ما حاضر بود.

جز این، به دلیل شرایطی که در کشور و در جهان حاکم است نیز این یک مسابقه خاص بود که برای همه بسیار سخت بود."

 

آرژانتین پس از این تساوی رده دوم خود در گروه مقدماتی آمریکای جنوبی را حفظ کرد و سه شنبه آینده باید به مصاف کلمبیا برود.

دیدگاه‌ها