کد خبر : 1759836 | 15 خرداد 1400 ساعت 15:15 | 44.5K بازدید | 3 دیدگاه

پافشاری کاپیتان برزیل؛ در کوپا بازی نمی کنیم

کاسمیرو، هافبک باتجربه تیم ملی برزیل تاکید کرد بازیکنان سلسائو خواهان لغو رقابت های کوپا آمه ریکا هستند.

پافشاری کاپیتان برزیل؛ در کوپا بازی نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ابتدا قرار بود دو کشور آرژانتین و کلمبیا به صورت مشترک میزبانی رقابت های کوپا آمه ریکا در تابستان پیش رو را به عهده داشته باشد. اما کلمبیا در ماه های اخیر دچار درگیری های سیاسی بوده و به همین علت از میزبانی انصراف داد. در ادامه آرژانتین نیز شیوع شدید ویروس کرونا در کشور خود را بهانه کرده و اعلام کرد قادر به میزبانی از این رقابت ها نیست.

 

1544702

 

چند روز فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد این کشور قصد دارد میزبانی کوپا آمه ریکا را به عهده گیرد و حتی رئیس جمهور برزیل نیز در این مورد اعلام آمادگی کرد. اما مردم برزیل با توجه به شیوع ویروس کرونا تمایلی به برگزاری این مسابقات ندارند و بازیکنان سلسائو نیز قصد دارند انصراف بدهند.

 

کاسمیرو، کاپیتان تیم ملی برزیل گفت: "همه از مواضع ما در رختکن تیم ملی برزیل در مورد برگزاری رقابت های کوپا آمه ریکا مطلع هستند و همه چیز نمی تواند از این روشن تر و واضح تر باشد. البته ما می خواهیم بعد از بازی تیم ملی برزیل با پاراگوئه در تاریخ هشت ژوئن، نظر نهایی خود را محکم تر عنوان کنیم. عدم تمایل به شرکت در رقابت های کوپا آمه ریکا تنها نظر و خواسته من یا بازیکنان شاغل در فوتبال اروپا نیست. بلکه همه اعضای رختکن از جمله سرمربی ما تیته نیز عقیده ای مشابه ما دارد و همه بازیکنان در این خصوص با هم توافق نظر دارند."

دیدگاه‌ها