کد خبر : 1759847 | 15 خرداد 1400 ساعت 15:45 | 124.8K بازدید | 1 دیدگاه

صبر هواداران اسپانیا به سر آمد (عکس)

هواداران تیم ملی اسپانیا از عملکرد آلوارو موراتا، مهاجم باتجربه این تیم رضایت ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در آستانه رقابت های یورو 2020 و در دیداری دوستانه، دیشب در استادیوم واندا متروپولیتانو در شهر مادرید پذیرای تیم ملی پرتغال بود و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. اما به نظر می رسد هواداران لاروخا از عملکرد بازیکنان این تیم به خصوص آلوارو موراتا رضایت نداشتند و به همین دلیل در اواخر مسابقه و هر گاه این بازیکن صاحب توپ می شد، به نشانه اعتراض او را هو کرده و سوت می زدند.

 

این در حالیست که این بازیکن به خصوص در نیمه دوم سه یا چهار فرصت خوب گلزنی برای تیم ملی اسپانیا را از دست داد تا در نهایت این تیم به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکند. بهترین فرصت در دقیقه 91 و در موقعیتی تک به تک نصیب موراتا شد، اما ضربه او به دیرک افقی دروازه پرتغال برخورد کرد. حتی گروهی از هواداران شعار "موراتا، تو چقدر ضعیف هستی" را سر دادند که این رفتار مورد رضایت لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا نیز نبوده است.

 

لوییس انریکه در این رابطه گفت: "این سوت ها و اعتراضات تاثیری روی کار من نمی گذارد و در واقع باعث افزایش روحیه ما نیز می شوند، پس من اهمیتی به این موارد نمی دهم. اما اگر بازیکنان من مانند آلوارو موراتا مورد اعتراض قرار بگیرند بیشتر آزرده خاطر می شوم. شما باید آلوارو را تحسین کنید، زیرا ضربه او به دیرک برخورد کرد و دلیلی برای سرزنش موراتا وجود نداشت."

 

1608991

 

1608992

 

1608993

 

1608994

دیدگاه‌ها