کد خبر : 1760082 | 17 خرداد 1400 ساعت 09:30 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

دربی گیلان؛ مسابقه ای که بوی صعود نمی دهد

هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری دربی گیلان بین تیم های ملوان و شهرداری آستارا آغاز می شود.

دربی گیلان؛ مسابقه ای که بوی صعود نمی دهد 

به گزارش "ورزش سه"، ملوان اگر در بازی پیشین موفق به شکست هوادار در تهران می شد 39 امتیازی می شد و می توانست به صعود امیدوار بماند اما با قبول شکست دو بر صفر در این بازی 36 امتیازی و  در رده دهم جدول باقی ماند. جبران اختلاف 10 امتیازی با تیم های اول و دوم جدول در فاصله 7 هفته مانده به پایان بازی ها بسیار سخت و شاید هم غیرممکن است به این خاطر که لیگ یک این فصل مدعیان زیادی دارد و حتی اگر تیم های اول و دوم جدول هم دچار لغزش شوند جدول مدعیان دیگری هم دارد که این اجازه را به ملوان نخواهند داد که به صدر جدول نزدیک شود. 

 

شهرداری آستارا که در دور رفت بازی ها قهرمان شده بود همانند ملوان امیدی برای صعود دارد و هم اکنون با یک امتیاز کمتر یعنی 35 امتیاز در همسایگی ملوان تیم یازدهم جدول بشمار می رود. این تیم که در دور برگشت هفته ها بود نمی برد سرانجام در بازی پیشین با شکست دو بر یک پارس جنوبی جم از بحران عبور کرد و امیدوار است عصر امروز در دربی گیلان هم ارایه گر بازی خوبی باشد و بتواند دست کم در هفته های پایانی به سیر صعودی خود ادامه دهد. 

 

هم ملوان و هم شهرداری آستارا در این بازی برای دفاع از اعتبار و حیثیت خود فوتبال خواهند کرد. در یک چشم بهم زدن فصل جدید بازی ها از راه می رسد و هفته های باقی مانده مسابقات فرصت خوبی است که ملوانی ها برای ساختن یک تیم جدید تصمیم گیری کنند. بدون شک تجربیات تلخی که شهرداری آستارا در این فصل از بازی ها بدست آورده می تواند راهنمای خوبی برای ادامه بازی ها و در نهایت فصل بعدی باشد. اینکه تیمی می تواند اقتدار خود را در بازی ها حفظ کند که در اجرای تعهدات نسبت به بازیکنان و هم چنین کادر فنی صادق باشد و برای عمل به وعده اهتمام ورزد. به این دلیل که فوتبال حرفه ای شده و در فوتبال حرفه ای بدون پرداخت دستمزدها نمی تواند گامی رو به جلو برداشت و موفقیت ها مقطعی و زودگذر خواهد بود.

دیدگاه‌ها