کد خبر : 1760127 | 17 خرداد 1400 ساعت 12:40 | 9.6K بازدید | 4 دیدگاه

کادرفنی برنامه ریزی دقیق و حرفه ای دارد؛

ایرانپوریان: رویای قهرمانی حذفی را داریم

بازیکن باتجربه آلومینیوم می‌گوید که این تیم صعود به فینال جام حذفی را هدف و رویای خود می‌داند.

ایرانپوریان: رویای قهرمانی حذفی را داریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایرانپوریان در خصوص شرایط آلومینیوم در تعطیلات گفت: خوشبختانه ما وضعیت خوبی داشتیم. بعد از برد نفت آبادان و پدیده و تراکتور، روند مناسبی شروع کردیم اما این تعطیلات برای تیم ما توفیق اجباری شد. معتقدم اگر مسابقات ادامه داشت ما این روند را ادامه می‌دادیم و الان جزو برترین تیم های ایران بودیم. حالا آقای منصوریان با برنامه ریزی دقیق، سه بازی تدارکاتی خوب و سنگین برایمان تدارک دیدند که یک بازی را انجام دادیم و دو بازی دیگر مقابل سپاهان و فولاد خواهد بود. ما با این برنامه ریزی دقیق و حرفه ای همچنان در سطح مطلوب و آماده خواهیم ماند و آماده بازی های سخت خواهیم بود.

 

وی در خصوص آسیب دیدگی اش عنوان کرد: متاسفانه در بازی با پدیده از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدم و بازی با تراکتور را از دست دادم. در حال حاضر زیر نظر کادر پزشکی دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارم و به نظر می‌رسد در اردوی تهران که از روز پنج شنبه آغاز خواهد شد، به تمرینات گروهی اضافه می‌شوم و زیر نظر کادرفنی تمرین می‌کنم.

 

آلومینیوم در ادامه لیگ برتر ابتدا با ذوب آهن سپس با استقلال، گل گهر، تراکتور و پرسپولیس بازی می‌کند. بازیکن باتجربه این تیم درباره بازی های دشوار پیش رو گفت: برایمان حریف تفاوتی ندارد و ما به دنبال ثبات در لیگ برتر هستیم تا هم شخصیت خوبی برای تیممان دست و پا کنیم و هم دل هوادارانمان را شاد کنیم و رتبه خوبی را به دست آوریم. خوشبختانه آقای منصوریان و مربیانشان آنقدر حرفه ای هستند که برای هر بازی برنامه خاص را دارند و مطمئن باشید با تدابیر ایشان و تمرینات منظم و حرفه ای، به کسب امتیاز از این دیدارهای دشوار امیدوار خواهیم بود. هواداران این امید را داشته باشند که ما نام آلومینیوم را سرافراز خواهیم کرد.

 

1599436

 

ایرانپوریان همچنین تیمش را مهیای موفقیت در جام حذفی دانست و گفت: ما جزو 8 تیم باقی مانده در جام حذفی هستیم. مطمئن باشید تیم آلومینیوم و اعضای باشگاه به این جایگاهی که قرار دارند، راضی نیستند و برای موفقیت بیشتر تلاش می‌کنند. هدف ما حضور در نیمه نهایی و صعود به فینال است و ازهمان ابتدا این هدف را دنبال می‌کنیم.

 

وی در پایان گفت: با کمک آقای منصوریان جو بسیار خوبی در تیم ما به وجود آمده و باتوجه به نتایجی که گرفتیم، امیدواریم این نتایج ادامه پیدا کنند. امیدوارم هواداران هم به ادامه پیدا کردن این فضا به ما کمک کنند تا بتوانیم در لیگ برتر به رتبه در خور توجه برسیم و باعث خوشحالی آن ها شویم.

دیدگاه‌ها