کد خبر : 1760137 | 17 خرداد 1400 ساعت 13:31 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

با یک تساوی به رده هفتم سقوط کردیم؛

رستمی: رقابت‌های لیگ یک خیلی نفس‌گیر شده

مهاجم خیبر خرم آباد تعداد گل هایش را به عدد ۱۵ رساند و آقای گل فعلی لیگ دسته اول است که هفت هفته دیگر پایان می‌یابد.

رستمی: رقابت‌های لیگ یک خیلی نفس‌گیر شده

عارف رستمی در مورد کسب تساوی خیبر خرم‌آباد مقابل استقلال خوزستان در آخرین دیداری که انجام دادند به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما می‌توانستیم با کسب پیروزی از زمین بیرون بیاییم. گرمای هوای اهواز خیلی اذیتمان کرد یک گل سالم هم زدم که آفساید گرفتند، درحالی که اصلا آفساید نبود. سه امتیاز این دیدار را می‌توانستیم بگیریم ولی همین که با یک امتیاز برگشتیم هم خودش خوب است و آماده دیدار حساس با فجر سپاسی میشویم.


او در مورد گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند ادامه داد: یک گل زدم که آفساید نبود ولی به اشتباه آن را آفساید اعلام کردند. یک گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندم و درست است که از گلزنی خوشحالم ولی کاش با پیروزی تیم همراه بود.


رستمی که با ۱۵ گل زده آقای گل فعلی لیگ یک است در این خصوص عنوان کرد: خدا را شکر کل تیم روند رو به جلویی را پیش گرفته است.من هم در تمام  بازی ها در نیم فصل دوم به جز یک بازی گل زدم.


مهاجم خیبر خرم آباد در پاسخ به این سوال که بیشترین گلی که قبلاً به ثمر رسانده چه تعداد بوده گفت:  در پایه ها ۱۴ گل زده بودم و سال گذشته در لیگ یک ۶ گل زده بودم.


رستمی در مورد تعداد پاس گل هایش نیز اضافه کرد: در بازی با اکسین  البرز تعداد پاس گل هایم را به عدد ۸ رساندم.


آقای گل فعلی لیگ یک در مورد اینکه چرا تعداد گلهای آقای گل لیگ یک و لیگ برتر نسبت به سال‌های گذشته کاهش پیدا کرده نظرش را اینگونه بیان کرد: بازیکنانی که در خط جلو بازی می‌کنند  باید خیلی خوب تغذیه شوند تا تعداد گلشان بالا برود. در نیم فصل دوم با آمدن آرش افشین قدرت هجومی تیم ما خیلی زیاد شد. او پاس های آخر خیلی خوبی می‌دهد. بازیکنان دیگری هم در تیم مان داریم که پاس های تمام کننده خیلی خوب می دهند. بازیکنان کناری من خیلی تاثیر گذار هستند. تفاوت زیادی بین یک بازیکنی که با یک پاس مهاجم را تک به تک می کند و بازیکنی که نمی تواند این کار را انجام بدهد وجود دارد.


رستمی در پایان در مورد نزدیک بودن تیمها در لیگ یک و اینکه تا تیم دهم جدول مدعی صعود به لیگ برتر هستند افزود: امسال خیلی رقابت‌ها نفسگیر شده است. ما تا هفته گذشته سوم، چهارم جدول بودیم و با کسب یک تساوی به رده هفتم سقوط کردیم. خدایی ناکرده اگر نتیجه نگیریم ممکن است تا دهم جدول پایین بیاییم. جالب اینجاست که دهم جدول هم مدعی است و بازی ها همه رو در رو و ۶ امتیازی است. امیدوارم همین روند رو به جلو را ادامه بدهیم و بتوانیم در پایان فصل صعود کنیم.

دیدگاه‌ها