کد خبر : 1760171 | 17 خرداد 1400 ساعت 16:17 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعضای هیات مدیره استقلال تصمیم درستی برای استعفا گرفتند

روشن: باقری می‌تواند بزرگترین کمک را به تیم ملی کند

پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال مدعی است که شاگردان دراگان اسکوچیچ قادر خواهند بود از این مرحله سخت با تلاش عبور کنند.

روشن: باقری می‌تواند بزرگترین کمک را به تیم ملی کند

به گزارش "ورزش سه"، حسن روشن، ستاره اسبق استقلال و تیم ملی در آستانه بازی حساس ایران مقابل بحرین با اشاره به شرایط شاگردان دراگان اسکوچیچ پرداخت.

 

وی درباره استعفای اعضای استقلال می‌گوید: هیات مدیره باشگاه استقلال دست به اقدامی درست زد. وقتی می‌بینند مدیرعامل باشگاه تحت حمایت وزارت ورزش و معاون وزیر تک روی می‌کند و حتی به مصوبات هیات مدیره هم اعتنا نمی‌کند، به درستی از سمت خود استعفا دادند. من از گوشه و کنار شنیده‌ام که تحرکاتی شده تا اعضای هیات مدیره را از تصمیم خود منصرف کنند. حداقل به امضای خودشان احترام بگذارند و از تصمیم شان باز نگردند.


روشن درباره شرایط تیم ملی در آستانه بازی با بحرین نیز گفت: با توجه به شرایط کرونا و دوری تیم‌ملی از اردو و شرایط بازی، کار سختی در پیش داریم. بعضی از افراد معتقدند ۲ بازی آسان و ۲ بازی سخت داریم، اما این طور نیست و هر ۴ بازی ما سخت و سرنوشت ساز است. ما چند مشکل متوالی و زنجیروار داریم؛ در این مدت رییس فدراسیون تغییر کرده و مدتی سرپرست داشته، بدهی‌های فدراسیون و شرایط بد مالی باعث بی‌برنامگی شد و یک مجموعه جدید تا بر سر کار بیاید مدتی طول می‌کشد تا هماهنگی‌ها صورت بگیرد. می‌توانستیم بدون هیچ هزینه‌ای با یک تیم باشگاهی یا تیم ملی امید بازی کنیم.

 

مهاجم اسبق استقلال و تیم ملی درباره دیدار مقابل هنگ کنگ و برتری مقابل این حریف گفت: سه امتیاز برای ما اهمیت داشت که به آن دست پیدا کردیم. نکات و سوژه‌های زیادی وجود داشت اما باید فعلا دست نگه داریم چون مشکلات زیادی مثل شرایط زمین در این مسابقه وجود داشت. امیدوارم بچه‌ها با این سه امتیاز روحیه بالایی به دست آورده باشند تا در ادامه مسابقات هم بهترین نتایج را کسب کنیم.

 

روشن با اشاره به حضور کریم باقری در اردوی تیم ملی این مساله را یک اتفاق مثبت ارزیابی کرد و گفت: باقری شخصیت بسیار بزرگی است و با هر نام و عنوانی می‌تواند کمک حال تیم‌ملی باشد. خیلی‌ها نقش کریم در بحث فنی پرسپولیس را نادیده می‌گیرند. او می‌تواند به اسکوچیچ کمک بزرگی کند؛ هم در بحث‌های فنی و تاکتیکی و هم در مسائل روحی روانی و حاشیه‌ها.

 

دیدگاه‌ها