کد خبر : 1760227 | 17 خرداد 1400 ساعت 20:51 | 5.3K بازدید | 2 دیدگاه

چپ دفاعی تیم ملی برای میلاد محمدی

پست دفاع چپ تیم ملی ایران دوباره در اختیار میلاد محمدی قرار گرفت.

چپ دفاعی تیم ملی برای میلاد محمدی

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی پس از اینکه در هر چهار مسابقه دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و همچنین سه دیدار تدارکاتی پس از آن جزو نفرات ثابت تیم ملی بود، در دیدار اخیر ایران مقابل هنگ‌کنگ در جمع ۱۱ نفر اصلی دیده نمی‌شد، اما او امشب برابر بحرین از ابتدا بازی می‌کند.

 

این مدافع چپ تند و تیز در دیدار قبل مقابل هنگ‌کنگ در دقیقه ۵۸ جانشین سعید عزت‌اللهی شد و به سمت چپ خط دفاعی تیم ملی رفت تا وحید امیری که در پست غیرتخصصی و دفاع چپ بازی می‌کرد، یک خط به جلو برود.

 

میلاد محمدی که در فصل اخیر ۳۲ بازی در ژوپیر لیگ بلژیک برای خنت انجام داد، نمایش نسبتا خوبی برای تیمش داشت و توانست سهمیه حضور در کنفرانس لیگ را همراه با این باشگاه کسب کند، حالا امیدوار به درخشش دوباره برای تیم ملی ایران است.

 

او در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی ایران بازی کرد و اکنون در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر یکی از مهره‌های قابل اعتماد اسکوچیچ در ترکیب و خط دفاعی است که باید مانع از نفوذ بحرینی‌ها از آن جناح شود.

 

حضور میلاد محمدی در ترکیب تیم ملی ایران و جلو رفتن وحید امیری نشان می‌دهد که اسکوچیچ به دنبال بهره‌گیری بیشتر از توانایی او در فاز دفاعی است و کمتر میل به هجوم از آن جناح دارد.

دیدگاه‌ها