کد خبر : 1760246 | 17 خرداد 1400 ساعت 22:56 | 41.6K بازدید | 14 دیدگاه

طارمی و آزمون، مأموریتی که انجام شد

زوج طلایی خط حمله ایران؛ Mission Accomplished

مهدی طارمی و سردار آزمون زوج ویرانگر خط حمله ایران، به خوبی مأموریت خود در باز کردن دروازه بحرین را انجام داد.

زوج طلایی خط حمله ایران؛ Mission Accomplished

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه 45 دقیقه نخست دیدار مقابل بحرین به شکل نگران کننده ای سپری شد و ملی پوشان چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادند، اما زوج خط حمله تیم ملی ظرف تنها 7 دقیقه، خط دفاعی میزبان را به زانو درآورد.


در حالیکه طارمی در نیمه نخست دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد، در دقیقه 54 موقعیت های از دست رفته را به خوبی جبران کرد. حرکت در عمق زیبای وحید امیری و پاس این بازیکن به مهدی طارمی رسید. پس از اینکه مهاجم بوشهری تیم ملی توپ را تصاحب کرد، آزمون با یک بازی خوانی زیبا به درون محوطه جریمه نفوذ کرد.


طارمی که از هماهنگی خوبی با آزمون برخوردار است، با یک پاس در عمق زیبا به درون محوطه جریمه، سردار را صاحب توپ کرد که او پس از استپ توپ با پای راست، ضربه اش را با پای چپ به گوشه دروازه سیدمحمد جعفر فرستاد و قفل دروازه میزبان را باز کرد.


در حالیکه با این گل بحرین از هم پاشیده بود، دقایقی بعد طارمی یک فرصت تک به تک خوب را به دست آورد ولی آن را از دست داد اما چند دقیقه بعد با یک پاس گل دیگر، بازی خوب خودش را کامل کرد.


توپ گیری خوب قدوس در میانه میدان و پاس او به طارمی رسید که این بازیکن پس از یک استپ ریز و دریبل مدافع بحرین، یک پاس در عمق استثنایی به سردار داد که مهاجم زنیت سن پترزبورگ در مصافی تک به تک با سیدمحمد جعفر سنگربان بحرینی ها قرار گرفت و شوت این بازیکن از میان پاهای گلر میزبان عبور کرد و به گل دوم ایران تبدیل شد.


پس از خروج آزمون، طارمی در خط حمله تنها ماند ولی این مسئله نیز باعث نشد او در امر گلزنی ناکام باشد. سماجت ترابی در گوشه زمین و پاس او به نوراللهی رسید که این بازیکن با دید خوب، توپ را به طارمی رساند که مهاجم بوشهری تیم ملی با فریب گلر بحرینی و با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و با به ثمر رساندن گل سوم، تیر خلاص را بر پیکر میزبان وارد کرد.


مهدی طارمی و سردار آزمون که فصل بسیار خوبی را در فوتبال اروپا پشت سر گذاشته بودند و انتظارات از آنها برای درخشش مقابل بحرین و عراق بسیار بالا بود، در این بازی به بهترین شکل ممکن در زمین تأثیرگذار بودند و بحرین را به زانو درآوردند.


با وجود تمامی ناملایماتی که در بحث اعطای میزبانی این گروه در حق ایران شد، اما زوج خط حمله تیم ملی به بهترین شکل ممکن پاسخ اقدامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را داد و در حالیکه می توانستند با گل های بیشتری بحرین را مغلوب خود کنند، روی همکاری دو نفره عالی، 2 گل نخست بازی را به ثمر رساندند و طارمی نیز شب خوبش را با به ثمر رساندن گل سوم، تکمیل کرد.

دیدگاه‌ها