کد خبر : 1760303 | 18 خرداد 1400 ساعت 09:39 | 9.3K بازدید | 5 دیدگاه

خیبر خرم آباد – فجر سپاسی؛ جنگ مدعیان در سایه

امشب و در هفته 28 ام لیگ یک شاهد برگزاری بازی های حساسی خواهیم بود که در یکی دیگر از این بازی ها خیبر خرم آباد در خانه میزبان فجر سپاسی خواهد بود.

خیبر خرم آباد – فجر سپاسی؛ جنگ مدعیان در سایه 

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد در بازی گذشته با تساوی که در خانه استقلال خوزستان داشت که البته نتیجه ارزشمندی به حساب می آمد کمی از کورس صعود عقب ماند و هم اکنون با 41 امتیاز تیم هفتم جدول بشمار می آید اما فجر سپاسی 43 امتیازی است و تیم چهارم جدول بشمار می آید و طبیعی است شانس بالاتری برای صعود به لیگ برتر داشته باشد. البته که خیبر با پیروزی در بازی امشب می تواند شرایط را تغییر دهد چرا که کسب 3 امتیاز این بازی خیبر خرم آباد را 44 امتیازی خواهد کرد و موجب می شود فجر سپاسی 43 امتیازی باقی بماند. 

 

خیبر خرم آباد و فجر سپاسی هم اکنون در رده های اول و دوم جدول قرار ندارند تا از آنها به  عنوان مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر یاد کنیم اما از شانس کافی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند و از آنها می توان به عنوان مدعیان در سایه یاد کرد. فجر سپاسی در هفته ای که سپری شد تیم چوکا را در شیراز دو بر صفر شکست داد و دوباره سیر صعودی به خود گرفته است و به خوبی می داند برای اینکه از کورس صعود عقب نماند در خرم آباد باید برای بردن بازی کند. با توجه به کثرت مدعیان نتیجه مساوی نه برای تیم میزبان می تواند نتیجه ی ایده آلی باشد و نه تیم فجر سپاسی. این نتیجه تنها دیگر مدعیان را خوشحال خواهد کرد. البته که در مجموع و در این فصل از بازی ها هم عملکرد خیبر خرم آباد با عبدالله ویسی قابل دفاع بوده و هم فجر سپاسی با علی اصغر کلانتری. باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که از بین 8 تیم مدعی تنها دو تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد ودر نهایت 6 تیمی که شایسته ی صعود به لیگ برتر هستند از رسیدن به این اتفاق بزرگ باز می مانند. برای این تیم ها باید به این نکته اشاره کرد؛ فوتبال ادامه خواهد داشت و در یک چشم بهم زدن فصل جدید از راه خواهد رسید و دوباره تیم های مدعی می توانند تلاش برای صعود را آغاز کنند.

دیدگاه‌ها