کد خبر : 1760352 | 18 خرداد 1400 ساعت 13:28 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

با تصمیم لوییس انریکه؛

رسمی: کپا به گروه حمایتی تیم ملی اسپانیا دعوت شد

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، کپا آریزابالاگا، دروازه بان اسپانیایی چلسی، را به تیم ملی این کشور دعوت کرد تا برای مسابقات یورو در حباب حمایتی/احتیاطی موازی تیم ملی قرار بگیرد.

رسمی: کپا به گروه حمایتی تیم ملی اسپانیا دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریزابالاگا به تمرینات تیم ملی اسپانیا در حباب موازی احتیاطی که لوییس انریکه تدارک دیده است خواهد پیوست. به این ترتیب کپا نیز به دیگر بازیکنانی که پیش از این به این حباب احتیاطی فراخوانده شده اند، از جمله البویل، رودریگو، فورنالس، کارلوس سولر و باریش مندس، خواهد پیوست.

کپا در سال های اخیر همواره به اردوی لا روخا دعوت می شد و حتی در مقطعی در زمان هدایت روبرتو مورنو دروازه بان شماره یک تیم ملی اسپانیا شد، اما برای یورو 2020 در بین 24 بازیکن نهایی دعوت شده به تیم ملی ملی اسپانیا جایی نداشت.

اوضاع نا به سامان او در چلسی و نمایش های ضعیفی که در فصل گذشته باعث شد در نهایت جایگاهش به عنوان دروازه بان شماره یک آبی ها را به ادواردو مندی باخت و همین امر موجب شد تا در یورو نیز غایب باشد.

 

1609883

 

اکنون او بار دیگر فرصت بازگشت به تیم ملی اسپانیا را پیدا کرده است، حتی اگر این بازگشت به عنوان بخشی از گروه کمکی باشد که پس از مثبت شدن تست کرونای سرخیو بوسکتس، نقشی مهمتر پیدا کرده اند. کپا یکی از شش بازیکنی است که در حبابی موازی منتظر لغزش یا بیماری بازیکنان اصلی اسپانیا هستند.

لوییس انریکه با این اقدام قصد دارد تا در صورت بروز هرگونه اتفاق غیرمنتظره دیگری از حالا تا اولین مسابقه لا روخا در یورو 2020 که روز دوشنبه چهاردهم ژوئن برابر سوئد برگزار خواهد شد، دست خود را برای انتخاب باز بگذارد.

دیدگاه‌ها