کد خبر : 1760408 | 18 خرداد 1400 ساعت 18:23 | 69.7K بازدید | 2 دیدگاه

پیام هشدار دهنده کارشناس عراقی به کاتانچ

صفوان عبدالغنی بازیکن سابق تیم ملی عراق و کارشناس ورزشی، نسبت به عملکرد کشورش در بازی های آینده هشدار داد.

پیام هشدار دهنده کارشناس عراقی به کاتانچ

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق که در حال حاضر در صدر جدول رده بندی گروه سوم مقدماتی جام جهانی 2022 قرار دارد، در برابر کامبوج انتظارات را برآورده نکرد و در حالیکه این تیم در بازی های گذشته گل های پرشماری را دریافت کرده بود، اما عراقی ها با نتیجه 4 بر یک از سد کامبوج گذشتند که یک گل این تیم از روی نقطه پنالتی به دست آمد و گل چهارم نیز در دقیقه 94 به ثمر رسید.


در همین رابطه، صفوان عبدالغنی بازیکن سابق تیم ملی عراق و تحلیلگر فعلی مسائل ورزشی این کشور، پیام هشدار دهنده ای به سرکو کاتانیچ سرمربی اسلوونیایی عراق فرستاد. عبدالغنی در مصاحبه اختصاصی به وب سایت Win Win گفت: سطح عمومی تیم عراق در بازی دیروز خوب نبود. صادقانه بگویم عملکرد تیم ملی عراق هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بسیار متوسط بود و این زنگ خطری را که در بازی قبلی با نپال به تیم ملی داده شده بود را تأیید می کند.

 

1609991


پیشکسوت فوتبال عراق ادامه داد: بنابراین سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق باید شکاف ها و خطاهای تیم را برطرف کند. به خصوص در سازماندهی دفاعی که تیم ملی بسیار بد کار کرد. همچنین  مشکل بازگشت و تغییر ساختار از حالت حمله به حالت دفاعی، هنوز کند است و نیاز به تجدید نظر و پردازش زیادی دارد. 


وی افزود: یک نکته منفی دیگر نیز که در بازی دیروز تیم ملی مشهود بود، این است که تیم های مقابل باید فضاهای وسیعی را برای مالکیت توپ، به ویژه در یک سوم میانی فراهم کنند و این همان چیزی است که تیم کامبوج از آن بهره برد. 


او گفت: روند جایگزینی یک مهاجم با یک بازیکن در پست دیگر توسط مربی اسلوونیایی، نشان دهنده ترس از تیم حریف و حفظ نتیجه بازی برای کسب سه امتیاز است. این موضوع بر عملکرد تیم ملی در نیمه دوم تأثیر منفی می گذارد. همانطوری که در بازی با کامبوج این مسئله مشهود بود.

دیدگاه‌ها