کد خبر : 1760434 | 18 خرداد 1400 ساعت 21:05 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

اسکات مک تومینای:

می خواهیم انگلیس را مغلوب کنیم

اسکات مک تومینای، هافبک اسکاتلندی منچستر یونایتد اصرار دارد که این تیم قادر به شکست انگلیس است.

می خواهیم انگلیس را مغلوب کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسکاتلند در گروه چهارم مسابقات یورو 2020 با تیم های ملی انگلیس، جمهوری چک و کرواسی همگروده بوده و کار دشواری برای صعود به دور حرفی این رقابت ها پیش رو دارد. اسکات مک تومینای، هافبک منچستریونایتد که در این تورنمنت با همبازیان باشگاهی خود روبرو خواهد شد، ابراز امیدواری کرد اسکاتلند با تمام توان در رقابت های یورو 2020 حاضر شود.

 

1610014

 

اسکات مک تومینای گفت: "من امیدوارم تیم ملی اسکاتلند در شرایطی وارد مسابقات یورو 2020 شود که کاری به آمار و ارقام نداشته باشد و من این موضوع را در گذشته نیز گفته بودم. من هنوز هم پای حرفم ایستاده ام، من می خواهم که ما راهی این مسابقات شده و در حد توان خود بازی کنیم. امیدوارم که ما بتوانیم این کار را انجام داده و انگلیس را مغلوب کنیم. اخیرا هیاهو و مسائل مختلفی وجود داشته، اما برای من شیرین ترین بخش رقابت های یورو 2020 بازی کردن در مقابل بازیکنان جوان منچستریونایتد است.

 

من سالها در کنار بازیکنانی مانند لوک شاو، مارکوس راشفورد و هری مگوایر بازی کرده ام و در دوران رفتن به مدرسه در کنار دین هندرسون بزرگ شدم. بی تردید بازی پرفشار و دشواری در انتظارمان خواهد بود، اما من مشتاقانه منتظر این مسابقه هستم. من مطمئن هستم آنها می خواهند من را مغلوب بکنند."

دیدگاه‌ها