کد خبر : 1760439 | 18 خرداد 1400 ساعت 23:07 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرمان‌گهر یک - مس کرمان صفر؛

لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ مس در سیرجان

شاگردان مهاجری با شکست مقابل آرمان‌گهر سیرجان فرصت صدرنشینی را از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم آرمان گهر سیرجان از ساعت ۱۹:۰۵ امروز مقابل تیم مدعی و مس کرمان قرار گرفت که تقابل این دو تیم استان کرمان جالب توجه بود.

 

 

1610025

 

 

آرمان‌گهر سیرجان که در هشت هفته اخیر نتایج جالبی با کسب چهار پیروزی خانگی و چهار شکست خارج از خانه داشت، امروز هم برای رسیدن به یک برد دیگر در یک مسابقه دشوار تلاش می‌کرد ولی در آن سوی میدان شاگردان محمدرضا مهاجری نیز به دنبال برتری و بهبود تفاضل گل خود بودند تا با ارتقای رتبه دوم، بالاتر از هوادار قرار بگیرند و صدرنشین شوند.

 

مس کرمان که پس از پنج هفته ناکامی در کسب پیروزی و به دست آوردن تنها دو امتیاز و سه شکست، در دیدار هفته قبل توانست به برتری دست پیدا کند، امروز دوباره به روند نه چندان خوب گذشته بازگشت و در زمین آرمان‌گهر سیرجان مغلوب شد.

 

 

1610026

 

آرمان‌گهر سیرجان پس از کسب چهار برد خارج از خانه اخیرش، امروز هم با تک‌گل حسین شوشتری که در دقیقه ۳۹ به ثمر رسید، موفق شد به برتری یک بر صفر برابر مس کرمان دست پیدا کند تا ۳۶ امتیازی شود و ضمن فرار از جمع تیم‌های پایین جدول، در رتبه یازدهم قرار بگیرند.

 

شاگردان محمدرضا مهاجری نیز که در ۶ مسابقه اخیرشان فقط پنج امتیاز کسب کرده بودند، با شکست امروز مقابل آرمان‌گهر سیرجان، ۴۶ امتیازی ماندند و به رتبه سوم جدول لیگ یک سقوط کردند؛ رتبه‌ای که ممکن است در پایان بازی‌های امشب و در صورت برتری فجرسپاسی شیراز پایین‌تر هم بیاید.

دیدگاه‌ها