کد خبر : 1760449 | 18 خرداد 1400 ساعت 23:07 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

خیبر خرم آباد صفر فجر سپاسی صفر

لیگ یک / درخشش گلر فجر مانع از برد شاگردان ویسی

دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر امروز در شرایطی دوئل‌شان به پایان رسید که کار با تقسیم امتیازات خاتمه یافت.

به گزارش "ورزش سه" پس از شکست مس کرمان در مقابل آرمان گهر سیرجان و تساوی استقلال خوزستان و هوادار تهران، فرصت ایده‌آلی برای خیبر خرم آباد و فجر سپاسی به وجود آمده بود در مصاف رو در رو بتوانند با پیروزی گام بلندی در جدول لیگ یک بردارند و خود را به سهمیه صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر کنند؛ شاگردان ویسی و کلانتری از ساعتی پیش رویارویی خود را در ورزشگاه خانگی خیبر آغاز کردند.

 

دو تیم هم در فاز دفاعی و هم در فاز تهاجمی عملکرد نسبتا خوبی را از خود نشان داده بودند، به ویژه آرش ملک گلر فجری‌ها که چندین فرصت طلایی گلزنی را از مهاجمان سخت‌کوش و گلزن خیبر خرم آباد گرفت و نگذاشت تا عارف رستمی آقای گل لیگ یک و هم‌چنین آرش افشین مهاجم باتجربه خیبری‌ها در بازی امشب دروازه حریف را باز کنند و شاید بتوان گفت آنقدر درخشان در زمین مسابقه حاضر شد که شایسته عنوان برترین بازیکن زمین باشد.

 

 

1610040

 

 

تلاش شاگردان عبدالله ویسی و علی‌اصغر کلانتری در نیمه نخست برنده نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند؛ با شروع نیمه دوم، استرس کسب سه امتیاز روی دو تیم باعث شده بود تا بی‌دقتی بازیکنان در جریان مسابقه افزایش پیدا کند اما با این‌حال موقعیت‌های خوبی نصیب بازیکنان دو تیم شد اما هیچکدام از آن‌ها به گل ننشست تا هفته ناکامی مدعیان صعود به لیگ برتر به جز بادران تکمیل شود و دست آخر خیبر خرم آباد و فجرسپاسی با رضایت دادن به تساوی و تقسیم امتیازات از زمین بازی خارج شوند.

 

پس از جدال هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان، خیبری‌ها برای دومین هفته متوالی مقابل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر قرار می‌گرفتند که در هر دو مسابقه نیز شاگردان ویسی با تساوی از زمین بازی خارج شدند و حالا باید خود را منتظر سومین جدال پیاپی و حساس خود در مقابل مدعیان صعود به لیگ برتر کنند و هفته آینده در تهران به مصاف هوادار بروند.

 

با تساوی امشب خیبری‌ها، آن‌ها 42 امتیازی شدند و در جایگاه هفتم جدول باقی ماندند؛ با توجه به نتایج دیگر مدعیان فرصت خوبی امشب برای صعود خیبر به رتبه‌های بالای جدولی بود اما این اتفاق رخ نداد. فجرسپاسی هم که امشب فرصت رسیدن به جایگاه سوم جدول را داشت، با تساوی مقابل خیبر سوغاتی یک امتیازی را از خرم آباد با خود به شیراز برد و با 44 امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ یک باقی ماند.

دیدگاه‌ها