کد خبر : 1760450 | 18 خرداد 1400 ساعت 21:56 | 23.7K بازدید | 8 دیدگاه

دینو زوف:

دوناروما بهترین دروازه‌بان دنیا نیست

دینو زوف، اسطوره فوتبال ایتالیا، معتقد است که پاری‌سن ژرمن گزینه مناسبی برای جان لوئیجی دوناروما محسوب نمی‌شود.

دوناروما بهترین دروازه‌بان دنیا نیست

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی دوناروما پیشنهاد دستمزد سالیانه 8 میلیون یورویی باشگاه میلان برای ماندن در این تیم را رد کرد تا بعد از چند سال حضور در روسونری این تیم را ترک کند. او در پایان این ماه بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند به شکل رایگان راهی هر تیم دیگری شود.

 

گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که پاری سن ژرمن محتمل ترین مقصد برای دروازه‌بان ملی‌پوش ایتالیایی خواهد بود و حتی توافقاتی برای حضور او در پارک دو پرنس صورت گرفته است. با این وجود اسطوره فوتبال ایتالیا یعنی دینو زوف این انتقال را برای دوناروما مناسب نمی‌داند.

 

 

1514372

 

 

دینو زوف درباره شایعات حضور دوناروما در پاری سن ژرمن گفت: " چنین بحث‌هایی ماه هاست که ادامه دارد. اگر او ترجیح می دهد که به پاری‌سن‌ژرمن برود، می‌تواند این کار را انجام دهد. اگر فکر می‌کنند در آنجا می‌تواند درآمد زیادی به دست بیاورد و خوشبخت باشد، برای او آرزوی موفقیت می کنم اما من به لحاظ فوتبالی تفاوت بسیار کمی بین میلان و پاری‌سن‌ژرمن می‌بینم.

 

من فکر می کنم دوناروما یک دروازه بان جوان است که مطمئناً می تواند بهتر شود اما من الان او را بهترین جهان نمی دانم. او به تجربه بیشتری نیاز دارد."

 

گفتنی است که در ساعات گذشته مشخص شده که انتقال جان لوئیجی دوناروما به پاری سن‌ژرمن نهایی و همچنین برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که او بعد از رسمی شدن این انتقال به دلیل حضور کیلور ناواس در PSG، به یک تیم دیگر که احتمالا رم خواهد بود قرض داده می شود.

دیدگاه‌ها