کد خبر : 1760451 | 18 خرداد 1400 ساعت 23:07 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال خوزستان ۱- هوادار ۱؛

لیگ یک/ بازگشت شاگردان عنایتی به صدر

شاگردان خلیفه‌اصل و عنایتی در تقابل حساس لیگ یک به تساوی رضایت دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ یک، تیم‌های استقلال خوزستان و هوادار تهران که ازجمله مدعیان صعود به لیگ برتر به حساب می‌آیند و تا پیش از پایان مسابقات این هفته به ترتیب در رده‌های هشتم و اول جدول قرار داشتند، از ساعت ۱۹:۵۰ امشب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند.

 

 

1610042

 

 

علی بدوی، هافبک استقلال خوزستان در دقیقه ۱۰ نخستین موقعیت جدی بازی را به وجود آورد که شوت محکم راه دور او از بالای دروازه هوادار راهی اوت شد.

 

در حالی که هوادار تهران کنترل بازی را دست گرفته بود، در دقیقه ۱۸ روی شوت از پشت محوطه جریمه و اشتباه مدافعان استقلال خوزستان در دفع توپ، با فرصت‌طلبی و شوت زمینی محمدجواد محمدی گل اول را به ثمر رساند و شادی را به اردوی شاگردان رضا عنایتی آورد.

 

استقلال خوزستان که نمی‌خواست بازنده این مسابقه خانگی باشد و حملاتی روی دروازه هوادار داشت، پس از شکست در نیمه اول، در دقیقه ۵۸ صاحب یک ضربه پنالتی با خطا روی کیانی‌فر شد که این فرصت را فرشاد جانفزا با فریب دروازه‌بان هوادار تبدیل به گل کرد و کار را به تساوی کشید.

 

 

1610041

 

 

در ادامه استقلال خوزستان حملات خطرناک‌تری روی دروازه هوادار داشت و اگر دو واکنش مسلم حق‌شناس نبود، شاگردان امیر خلیفه‌اصل به گل دوم هم می‌رسیدند، اما در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

هوادار تهران با تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان ۴۷ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به بادران تهران در صدر جدول لیگ دسته اول قرار گرفت و استقلال خوزستان نیز با ۴۲ امتیاز در جایگاه هشتم ماند.

 

1610043

دیدگاه‌ها